به گزارش مشرق، صفحه توییتری کاریکاتوریسم نوشت: ‏در فوتبال حرفه‌ای سن که بالا برود عذر بازیکن را می‌خواهند. اما در لیگ ما کسی جرات ندارد بگوید تمدید نمیکنیم! چون معترض می‌شوند که: این بازیکن دوتاونصفی استوری سیاسی گذاشته، حرف مردم را زده، از فقر شکایت کرده پس بگذارید قرارداد میلیاردی ببندد!

کاریکاتوریست پیمان علیشاهی است.

در لیگ ما کسی جرات ندارد بگوید ما با این بازیکن تمدید نمیکنیم!+کاریکاتور

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مهدی IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    9 15
    جالب بود ...
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      2 0
      طنزنگاره!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ایرانی IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    11 0
    سلام . چرا باید به فوتبالیستها برای یک فصل ، حقوق 300 سال کارگر ( با حقوق 5 میلیون تومانی ) را بدهند . چرا از بیت المال این پولها را خرج می کنید . چه کسی راضی به خرج میلیلاردها تومان برای این فوتبالیستها هست ؟ چرا دولت کاری نمی کند ؟ بی عدالتی تا کی ؟
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    8 17
    خوبه که حرف مردم رو زده!
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      31 4
      حرف کدوم مردم !!؟مردم عربستان یا اسرائیل!!؟
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      3 1
      گیرم که حرف مردم رو زده باشه به خاطر اون باید میلیاردی پول بگیره؟؟؟ایشون فهمیده که با تحریک احساسات مردم میتونه قراردادش رو بالاتر ببره واسه همین این حرفا رو میزنه وگرنه اگه به فکر مردم بود تو این شرایط به مردم کمک میکرد نه این که سوءاستفاده کنه واسه تمدید.مردی مثل رسول خادم به فکر مردمه که سالهاست چراغ خاموش داره تو سیستان زحمت میکشه نه این شومن.
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      5 1
      یک بازیکن بی کیفیت، شیاد، هوچی باز و بازیکن سالار که حتا مربی جسارت تعویضش در طول مسابقه را نداشت و اینک ظاهراً با پایان قرادادش بهانه خوبی به باشگاه داده است تا از شرش خلاص شوند! معمولاً بازیکنان بی کیفیت برای پوشاندن عیوب شان از روش های شیادی استقبال می کنند!
  • ایرانِ من IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    9 0
    - یک کارگر با حقوق 5 میلیون تومان در ماه و 60 میلیون تومان در سال - یک فوتبالیست با حقوق 18 میلیارد تومان 60000000*300 = 18000000000 یعنی پول یک فوتبالیست در سال معادل 300 کار یک کارگر. یعنی یک نفر کارگر در طول عمر زندگی خود هیچ وقت این مقدار پول را نمی بیند . چرا باید به این فوتبالیستها این همه پول ، آنهم از بیت المال داده شود ؟ چرا کسی جلوی این وضعیت را نمی گیرد ؟
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 0
    البته قشر منافق کشور جرعت ندارن،و گرنه اون انسان ها با خدا و مومن 2500 سال حکومت پادشاهی رو به سطل زباله تاریخ انداختن. متاسفانه این فرق منافق و مومن است،منافق و کافر و بی دین هرجا که باشند،اون محیط و مکان رو الوده میکند و چرک و تورم و میکروب و مافیایی و .. به وجود می اورد که شاید هزاران سال توسط ادم مثل خودشون هم نتونن درست کن(بلکه تا ابد!) اما مومن چون روح داره،چون شریف و با خداست، و دست در دستان خدا.بت شکنه!
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    3 1
    انشالله نابودی فوتبال و باقی بت ها امروزی(همچون ورزش ها قهرمانی) نزدیک است. متاسفانه واژه "قهرمان" رو هم خراب کردن. اینم مال فرهنگ کفار غربی بوده،که متاسفانه این رسوب کرده! این هم اپوزیسون انور اب داریم، این افراد برن اونور آب توپ بازی کن، پول در بیارن،چرا ما باید خرج ورزش کردن هرکسی رو بدیم! بله یک وقت پول برای عموم مردم،قرار یک پارک ورزشی سر کوچه زده بشه! دولت پولش رو بده! اما اونیکی داره تخصصی کار میکن،خوب خودش پول خودش رو بده! اسلام دستور داده،فقط کسانی که کار میکن! یعنی مشکل گرفتاری و .. حل میکن! اینا که مفت خورن .. غربی ها و کفار اگر از اینا استفاده میکن و پول بهشون میدن،چون فلسفه زندگشون براساس خوشگذرونی ! پولشم در میارن! کافر یعنی ام اسراف کار! یعنی کسی که همه چیز رو باد میده! هیچ منطقی نداره! خیری به کسی نمیرسونه! و در یک کلام،نعمت ها پر ارزشی که خدا بهش داده،رو در راه بندگی و رسیدن به خدا،خرج نمیکنه!
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    22 6
    هر چيه نون بازوش رو ميخوره ، جرات دارين به آقا زاده ها هم گير بدين يا فقط زورتون به اين بنده خدا ميرسه؟؟؟؟
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      4 1
      نون بازو؟؟؟مگر کارگره؟کدوم بازویی واسه هر بازی یک میلیارد دستمزدشه؟عقل میگه ایشون سنش بالا رفته و کارآمدی لازم رو نداره پس یا نباید تمدید کنه یا باید تخفیف بده چون با پول اون میشه بازیکن جوون بدردبخور خرید اما تعصب کور امثال تو اینا رو پررو کرده.اگه به نون بازو باشه الان باید کارگر معدن این درآمد رو داشت نه فوتبالیستی که نه گلزنه نه ملی پوش نه افتخار خاصی داره ،لطفا ساده لوح نباشید ایشون وقتی فضا رو برای خودش تنگ میبینه چهارتا استوری انتقادی میزاره تا توجه جلب کنه
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    7 19
    حرف حقی است! نمی شود در پنت هاوس چند ده میلیاردی زندگی لاکچری بکنی و بعد برای حودنمایی و موج سواری از فقر مردم دم بزنی!!!! برادر من باشگاه استقلال دولتیه و از بیت المال هزینه می کنه. شده تا حالا 10% از دستمزد چند میلیاردی تو برای همدردی با فقرا بویژه فقرای کردستان عزیز اختصاص بدی!! استوری خالی که دردی دوا نمی کنه فقط برات لایک و فالوور تولید می کنه که از اون هم دوباره برای خودت درآمد مضاعف تولید می کنی!!!! موج سوار و کلاهبردار نباشیم!# وریا غفوری
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 0
    بحث فنی وهدیه دادن ازبیت المال که شفافیت مالیات پلکانی وجریمه بخاطر انجام دادن توافق نباشدهمین میشود حاشه هدف میشود وتخصص به حاشیه میرود
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    2 0
    واقعا! مثلا چه معني داره يك دروازه بان پير!! با 29 سااااال سن بشه دروازه بان تيم ملي حتي اگر بهترين دروازه بان تاريخ آسيا باشه.ياد مرحوم حجازي بخير.
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 1
    این مثلا بازیکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس