کد خبر 1394896
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
تقویت با مهره‌های جذاب هجومی، مرحله جدید نقل‌وانتقالات استقلال/ بازگشت سیلوا با قرارداد بهتر

مدیران باشگاه استقلال درمرحله جدید فعالیت نقل‌وانتقالاتی به دنبال تقویت خط حمله این تیم هستند.

به گزارش مشرق، در ادامه برنامه‌های باشگاه استقلال برای تقویت تیم در فصل جدید لیگ برتر، قرار است چند بازیکن به جمع شاگردان ساپینتو اضافه شوند. 

مذاکرات مدیران باشگاه استقلال برای جذب کاوه رضایی موفقیت‌آمیز بوده و توافق نهایی برای حضور این بازیکن در نوک خط حمله آبی‌ها صورت گرفته است. همچنین مذاکره برای انتقال محمد محبی نیز روند مثبتی داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد توافق نهایی بین دو طرف حاصل می‌شود. 

بیشتر بخوانید:

قرارداد محکم استقلال با ساپینتو

علاوه براین، یک‌ هافبک بازیساز و هجومی باکیفیت خارجی نیز مورد توجه مدیران باشگاه قراردارد و مذاکراتی نیز در این خصوص انجام شده است. مدیران باشگاه در تلاش هستند با اضافه کردن این‌ بازیکن به فاز تهاجمی استقلال، تیم ساپینتو قدرت حمله‌ای بیشتری پیدا کند. 

ضمن اینکه با وجود اخبار منتشر شده، رافائل سیلوا همچنان گزینه اول پست دفاع میانی استقلال است. گفته می‌شود طبق مذاکرات جدید با این بازیکن، او حاضر شده با قراردادی جدید به مدت ۲ سال و کمتر از مبلغ پیشنهادی‌اش دوباره در ترکیب استقلال به میدان برود. 

به این ترتیب به نظر می‌رسد هفته پیش رو، مرحله اصلی فعالیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال است و اخبار خوبی از جانب این باشگاه به اطلاع هواداران می‌رسد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 2
    با پول کی؟؟؟؟
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    چه خبر از وریا غفوری؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس