کد خبر 1394590
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
وحیدی

وزیر کشور گفت:ما به دنبال توسعه شرکت‌های دانش بنیان هستیم که بتوانند به طور قوی خودشان را تقویت کنند و در صحنه عمل از ظرفیت این شرکتها بیشتر استفاده شود.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی،وزیر کشور در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه شهرهوشمند ایران در جمع خبرنگاران درباره حمایت دولت از شرکت‌های دانش بنیان، اظهار کرد: این نمایشگاه با پیگیری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری آغاز به کار کرده و ما به دنبال توسعه این شرکت‌ها هستیم که بتوانند به طور قوی خودشان را تقویت کنند و در صحنه عمل از ظرفیت این شرکتها بیشتر استفاده شود.

وحیدی ادامه داد: ما به تمامی استان‌ها ابلاغ کردیم که از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان حداکثر استفاده را ببرند و مطلوب است بین آنها مسابقاتی را برگزار کنند و به کسانی که که در این عرصه پیشرو هستند جوایزی اهدا شود تا بتوان تحرکات مطلوبی در عرصه هوشمند سازی را شاهد باشیم.

بیشتربخوانید:

مرکز پژوهش‌های مجلس برنامه‌های متعددی برای استفاده از نخبگان دارد

وزیر کشور گفت: شهر هوشمند ابعاد متعدد و متنوعی دارد که می‌توانند در عرصه خودرو هوشمند هم فعال باشند و شرکت‌هایی که می‌توانند در عرصه خودرو سرمایه گذرای جدیدی کنند، ما هم بتوانیم از اینها به عنوان واحد مهم استفاده کنیم.البته این میسر نیاز به برنامه ریزی برای توسعه دارد یابد که می توانند زمینه ساز ورود این شرکت ها در موضوع خودرو هوشمند باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس