کد خبر 1394052
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
واکنش یورگن کلوپ بعد از تمدید قرارداد صلاح

سرمربی تیم لیورپول از تمدید قرارداد ستاره مصری خود ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از ساکرنت، لیورپول اعلام کرد که محمد صلاح قرارداد خود را با این تیم تا دو سال دیگر تمدید کرد. قرارداد قبلی او در تابستان ۲۰۲۳ به پایان می‌رسید و حالا این قرارداد تا ۲۰۲۵ اعتبار دارد. این بازیکن ۳۰ ساله مصری از زمان پیوستن از رم به لیورپول در سال ۲۰۱۷ در این تیم بوده است. شایعاتی مبنی بر پیوستن صلاح به رئال مادرید وجود داشت اما مهاجم لیورپولی تصمیم گرفته است دست به قلم شود و قرارداد جدیدی امضا کند. 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول درباره تمدید قرارداد این بازیکن مصری گفت: بسیار خوشحال هستم. خیلی خیلی خوشحالم. این بهترین تصمیم برای ما و بهترین تصمیم برای خود او است.صلاح جایگاه ویژه ای در این باشگاه دارد و خوشحالم که تصمیم به ادامه حضور در تیم گرفت.

صلاح در ۲۵۴ بازی برای لیورپول ۱۵۶ گل به ثمر رسانده است. این مساله او را در رتبه نهم برترین گلزنان تاریخ لیورپول قرار می دهد. این بازیکن مصری از زمان ورود به آنفیلد در سال ۲۰۱۷، قهرمان لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه، لیگ قهرمانان و جام باشگاه های جهان شده است. صلاح در بین هواداران این تیم از جایگاه ویژه ای برخوردار است و هواداران لیورپول خیلی به او علاقه دارند.

سرمربی تیم لیورپول در ادامه صحبت های خود گفت: تمدید قرارداد او اکنون برای همه طرفداران تیم یک اتفاق خوب و مثبت تلقی می شود. "مو" یکی از بهترین بازیکنان جهان است.

در حالی که ستارگان دیگری مانند ویرجیل فن دایک، آلیسون، کاپیتان جردن هندرسون، ترنت الکساندر-آرنولد، اندی رابرتسون و فابینیو همگی قراردادهای جدیدی را امضا کرده‌اند حالا صلاح نیز این کار را کرد.

لیورپول در تابستان امسال داروین نونز، فابیو کاروالیو و کالوین رمزی را به خدمت گرفت و اکنون نیز صلاح قرارداد خود را تمدید کرد. همچنین سادیو مانه بزرگترین خروجی تیم لیورپول است.

لیورپول در اولین دیدار خود در این فصل باید برابر منچسترسیتی قرار گیرد که این دیدار جام کامیونیتی شیلد است که بین قهرمان لیگ برتر و جام حذفی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس