انتشار فیلمی از بی‌رحمی نظامیان صهیونیست در قبال کودکان فلسطینی

شاهدان در قدس فیلمی از گریه‌های بی امان دو کودک فلسطینی رها شده در خودرو، هنگام بازداشت والدینشان منتشر کردند.

به گزارش مشرق، پلیس رژیم صهیونیستی نیمه شب گذشته (چهارشنبه شب) یک زوج فلسطینی را که با خودرو و به همراه دو کودک خود در حال رفتن به منزلشان در «صور باهر» در جنوب قدس بودند، بازداشت کردند.

بر اساس گزارش «معا»، پلیس رژیم صهیونیستی خودروی این زوج را متوقف و آنها را مجبور به خروج از خودرو کرد.  دو فرزند این زوج که یکی از آنها نوزادی شیرخواره بود در تمام مدت بازداشت والدینشان، در خودرو رها شده بودند و نظامیان صهیونیست به گریه‌های بی امان آنها هیچ توجهی نکردند.

اخیرا، صندوق کودکان ملل متحد در گزارشی از مرگ ۱۳ کودک فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از ژانویه ۲۰۲۲ تاکنون خبر داد.

  «ادیل خضر» مدیر دفتر منطقه‌ای یونیسف در خاورمیانه و شمال آفریقا گفت: «یک کودک ۱۴ ساله فلسطینی در بیت‌لحم کشته شد. او سومین کودک فلسطینی است که در این هفته کشته شده است».

وی درباره آمار کودک‌کشی صهیونیست‌ها افزود: «۱۳کودک فلسطینی نیز از ابتدای سال جاری در کرانه باختری کشته شده‌اند؛ که این رقم تقریباً نسبت به سال گذشته دوبرابر شده است».

خضر در ادامه ضمن تاکید بر جایگاه حساس کودکان و لزوم حفاظت از حقوق آنان توسط همگان، خواستار توقف هدف‌گیری قشر کودک در درگیری‌ها شد گفت: «کودکان هرگز نباید مورد آسیب و خشونت قرار گیرند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 1
    قیمت سکه امروز به کانال 15 میلیون بازگشت.
  • مهتا IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    پس امام زمان کی میخواد بیاد این طفل معصوما چه گناهی کردن اخه یکی نیست این بچه ها رو اروم کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس