شاید تا چندین سال قبل ، یکپارچگی تمامی کانال های ارتباطی در یک پلتفرم پشتیبانی صرفاً در حد یک رویای دور از دسترس ، آن هم در گوشه ای از ذهن مدیران ارشد سازمان ها ، مسئولین CRM و اپراتورهای پشتیبان بود ، حال قصد داریم یک گام رو به این رویا نزدیک تر شویم و آن را به واقعیت تبدیل کنیم ! دستیابی و ارائه یک پلتفرم جامع یکپارچه پشتیبانی با امکاناتی کامل و ویژگی هایی متنوع شاید یکی از اصلی ترین ورژن های رایچت در ابتدای مسیر فعالیتش بود و ما امروز مفتخریم تا با آخرین آپدیت ابزارک رایچت ، اعلام کنیم که یک گام اساسی و موثر در راستای این هدف و تبدیل شدن به یک محصول کامل تر و کارآمد تر برداشتیم !
این اتفاق خوب چیزی نیست جز : اتصال مستقیم گفتگوی آنلاین رایچت به پیام رسان واتسپ
اتصال رایچت به محبوب ترین پیام رسان جهان
در آخرین آپدیت رایچت ، شما از این پس می توانید با اتصال پنل کاربری ما به پیام رسان واتساپ علاوه بر پاسخگویی به چت های کاربرانتان در نسخه های وبسایت یا وب اپلیکیشن ، از مشتریان خود در محبوب ترین سرویس پشتیبانی دنیا یعنی پیام رسان واتساپ نیز پشتیبانی کنید !
این ویژگی پیشتر توسط رایچت در پیام رسان محبوب تلگرام ممکن شده بود اما با گذشت زمان و به دلیل انجام فیلترینگ گسترده در ایران ، دسترسی و استفاده از این پیام رسان محبوب با چالش های فراوانی همراه شد و امروزه ما شاهد افزایش رو افزون میزان محبوبیت پیام رسان واتساپ در میان کاربران ایرانی هستیم. هدف اصلی ما از افزودن این ویژگی به پنل رایچت ایجاد سهولت و افزایش دسترسی پذیری اپراتورهای پشتیبانی و تیم های فروش در فرآیند های ارتباطی و پاسخگویی بود و تلاش کردیم تا همزمان بازدید کنندگان وبسایت و مخاطبین پیام رسان واتسپ را برای کاربرانمان آسان تر کنیم !
به گزارش ISPA :
۷۱.۴ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در ایران از پیام رسان واتساپ استفاده میکنند. اینستاگرام با ۵۳.۱ درصد در رتبه دوم و تلگرام با ۴۰.۴ درصد در رتبه سوم قرار دارد. این موضوع نشان میدهد سه پیام رسان و شبکه اجتماعی بینالمللی در صدر استفاده کاربران ایرانی قرار دارند.
در حال حاضر حدود ۲٫۵ میلیارد نفر در سراسر جهان از پیام رسان واتساپ استفاده می کنند و با استناد به همین آمار می توان گفت که این پلتفرم در حال حاضر ، ” محبوب ترین سرویس پیام رسان ” در بیش از ۱۰۰ کشور است و با خریداری شدن این پلتفرم توسط شرکت Meta (فیس بوک سابق) آمار رشد کاربران به سرعت در حال افزایش است. بنابراین جای تعجب نیست که بگوییم در آینده نزدیک تعداد شرکت های بیشتری از پیام رسان واتساپ در راستای بهبود کیفیت خدمات دهی به مشتریانشان استفاده خواهند کرد.
چرا باید رایچتم را به واتساپ متصل کنم ؟
شاید یکی از مهم ترین پاسخ های این سوال ؛ افزایش دسترسی پذیری شما برای مشتریان و ایجاد سهولت در فرآیندهای درون سازمانی پشتیبانی و فروش باشد. چرا که با ویژگی جدید رایچت دسترسی و پاسخگویی به مشتریان کسب و کار شما برای اپراتورها آسان تر از همیشه خواهد بود ! اتصال رایچت به واتسپ باعث می شود مشتریان شما سریع تر از همیشه با تیم پشتیبانی شما تماس حال کنند و با گذرچالش های مربوط به افزایش کانال های ارتباطی و ایجاد پیچیدگی در فرآیندها ، شما می توانید با استفاده از یک پلتفرم به جای چند پلتفرم ، پاسخگوی تمامی سوالات و مشکلات مشتریانتان در هر ۳ کانال ارتباطی ابزارک چت آنلاین وبسایت ، واتسپ و تلگرام باشید.
همچنین با امکان آرشیو سازی چت ها و پیام های رایچت که در فضای ابری انجام می شود ، ما امکان دسترسی و نظارت بر تمامی مکالمات و تمامی چت های مشتریان را از طریق پنل کاربری رایچت در اختیار شما خواهیم گذاشت.
به عبارت ساده تر :
با استفاده از این ویژگی ، وقتی که مشتری ها به شماره واتساپ شما پیام بدن و سوال یا موردی برای گفتگو ، چت آنلاین پشتیبانی آنلاین داشته باشند ، شما می تونید به سادگی در وب اپ رایچتتون جوابشون رو بدید و تمامی دیتا و چت های مشتریانتون رو بصورت یکجا مدیریت کنید ! همچنین برای انجام این کار نیازی به نصب افزونه های اضافی و سنگین کردن و شلوغ کردن وبسایتتون ندارید و برای پشتیبانی فقط کافیه شماره واتساپی که به رایچتتون وصل کردید رو در اختیار کاربرهاتون قرار بدید
** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است