دومین گزینه مورد علاقه یحیی گل محمدی هم از دست پرسپولیسی ها پرید/ رایزنی برای جذب مهاجم برزیلی ادامه دارد

مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال مس رفسنجان بعد از کسب عنوان آقای گلی تصمیم گرفت تا به کار خود در جمع شاگردان محمد ربیعی ادامه بدهد.

به گزارش مشرق، گادوین منشا مهاجم ۳۲ ساله نیجریه‌ای در سالیان گذشته حضور در فوتبال ایران را در تیم‌های پیکان، پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر سیرجان تجربه کرده و او فصل گذشته بهترین سال فوتبالی خود را در لیگ ایران با حضور در تیم مس رفسنجان گذراند و توانست به کفش طلای لیگ بیست‌ویکم دست پیدا کند. منشا که با اعتماد محمد ربیعی، مرد اول پنالتی‌های مس رفسنجان هم بود، با ۱۴ گل زده ستاره نارنجی‌پوشان رفسنجانی بود و توانست عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را در فصل گذشته به‌دست آورد.

او بعد از کسب عنوان آقای گلی، قرارداد یکساله‌اش با مس به پایان رسید و به یکی از سوژه‌های بازار نقل‌وانتقالاتی بدل شد. نیاز پرسپولیس به تقویت خط حمله تیمش باعث شد تا نام گادوین منشا به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی مطرح شود. مدیران باشگاه مس رفسنجان که در بازار تابستانه فعال بوده‌اند، به دنبال ادامه همکاری با ستاره نیجریه‌ای تیم خود بودند تا بتوانند خط آتشی قدرتمند را در لیگ بیست‌ودوم داشته باشند.

زوج آقای گل‌های برزیلی - نیجریه‌ای در خط آتش مس رفسنجان

لوسیانو پریرا مهاجم ۳۸ ساله سابق فولاد یکی از خریدهای تابستانی مس رفسنجان بود. محمد ربیعی سرمربی جوان مسی‌ها نام این مهاجم برزیلی فرصت‌طلب را در فهرست نفرات مدنظرش قرار داد و مدیران باشگاه هم موفق شدند تا توافقات نهایی را با پریرا داشته باشند و آقای گل لیگ هجدهم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران در تیم مس رفسنجان به میدان خواهد رفت. مدیران مس رفسنجان بعد از اطمینان خاطر از جذب پریرا، به سراغ تمدید قرارداد با گادوین منشا رفتند تا خط حمله خارجی تیم خود را برای لیگ بیست‌ودوم قطعی کنند. مذاکرات با منشا در روزهای نخست مثبت پیش نرفت اما در نهایت امروز مهاجم نیجریه‌ای مسی‌ها تمایل خود به ادامه همکاری را اعلام کرد تا قرارداد او یک فصل دیگر با مس رفسنجان تمدید شود. گادوین منشا که در لیگ بیست‌ویکم آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران شده، حالا در فصل جدید در کنار لوسیانو پریرا که عنوان آقای گلی لیگ هجدهم را در کارنامه‌اش دارد، زوج خط حمله مس رفسنجان را تشکیل خواهند داد و به نظر با توجه به توانایی هر دو مهاجم خارجی مسی‌ها، خط دفاعی رقبا کار سختی را در مقابل شاگردان ربیعی در فصل جدید لیگ برتر دارند.

دومین گزینه مورد علاقه یحیی گل محمدی هم از دست پرسپولیسی ها پرید/ رایزنی برای جذب مهاجم برزیلی ادامه دارد

ناکامی دوباره پرسپولیس؛ پایان باز مذاکره با شهباززاده و منشا!

یحیی گل‌محمدی همواره در مصاحبه‌های خود به ضعف تیمش در خط حمله اشاره داشته و امروز در صحبت‌هایش بر این نکته تاکید کرد که نیاز پرسپولیس جذب دو مهاجم بوده که در ابتدا سیاست سرخ‌پوشان جذب یک مهاجم داخلی و یک مهاجم خارجی بوده اما در ادامه با توجه به منتفی‌شدن حضور مهاجم داخلی، حالا پرسپولیسی‌ها به دنبال خرید دو مهاجم خارجی هستند.

سجاد شهباززاده گزینه داخلی مدنظر باشگاه پرسپولیس بود که او با مدیران باشگاه به توافق نرسید و بعد از دریافت پیشنهاد از استقلال به جمع آبی‌پوشان بازگشت. گادوین منشا هم گزینه خارجی مورد علاقه یحیی گل‌محمدی بود اما اختلافات مالی میان منشا و مدیران پرسپولیس باعث شد تا مهاجم نیجریه‌ای در بازگشت دوباره به پرسپولیس ناکام باشد و سرخ‌پوشان در جذب یک مهاجم دیگر هم ناکام بمانند.

کاسیانو دیاس تنها گزینه حال حاضر باشگاه پرسپولیس است که مدیران باشگاه در حال رایزنی برای جذب این مهاجم برزیلی هستند تا بتوانند نظر یحیی گل‌محمدی را برای تقویت خط حمله خود جلب کنند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس