نه سپاهان، نه پرسپولیس/ منشا در مس رفسنجان ماندنی شد

باشگاه پرسپولیس حاضر به افزایش رقم قرارداد پیشنهادی به مهاجم نیجریه ای فصل گذشته مس رفسنجان نیست.

به گزارش مشرق، مصدومیت عیسی آل کثیر در فصل گذشته و عملکرد نا مطلوب شیرزود تمیروف در امر گلزنی باعث شد اسم آنها در لیست مازاد پرسپولیس قرار بگیرد تا مهدی عبدی و حامد پاکدل تبدیل به تنها گزینه‌های خط حمله این تیم برای فصل پیش رو شوند.

همین امر باعث شد یحیی گل محمدی خواهان جذب دو گزینه خارجی برای حضور در خط حمله تیمش شود. او در ادامه نشست‌های نقل و انتقالاتی خود با رضا درویش از مدیر عامل باشگاه خواست تا شرایط را برای بازگشت گادوین منشا به پرسپولیس فراهم کند.

آغاز مذاکرات طرفین شد اما باشگاه پرسپولیس پس از درخواست افزایش مبلغ قرارداد از سوی مدیر برنامه‌های منشا با آن مخالفت کرد تا بحث حضور او در آخرین لحظه امضای قرارداد تغییر کند.

منشا با وجود توافق اولیه با پرسپولیس پیشنهاد بسیار بالاتری از مس رفسنجان دریافت می‌کند که همین امر باعث می‌شود مهاجم نیجریه‌ای پیشین پرسپولیس برای بازگشت به جمع سرخپوشان خواستار افزایش مبلغ قرارداد شود اما باز هم مدیران باشگاه با ان مخالفت می کنند تا اینگونه بی میلی خود را نسبت به جلب نظر منشا نشان دهند.

باید دید مهاجم نیجریه ای پرسپولیس در نهایت چه تصمیمی برای فصل آینده فوتبالی خود می گیرد چون باشگاه پرسپولیس دیگر حاضر نیست رقم قرارداد او را افزایش دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس