کد خبر 1393453
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

به گزارش مشرق، کاربر توییتری نوشت: هتل مجلل هوایی ساختن با سوخت هسته ای که همواره در آسمان بماند و هرگز فرود نیاید، بعد یه عده لمپن غرب پرست برای خوش آمد اربابان غربیشان اینجا می نویسند انرژی هسته نمی خوایم و اصلا دیگه در دنیا کاربرد نداره.

این فیلم را فقط غربگراهای ایرانی نگاه کنند+ فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رهام IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    2 2
    .این طرح مفهومی هست .من خودم هوافضا میخونم .در حال حاضر بزرگترین ایرپلن ایرباس 380 هست .اونم سوخت اتمی .هنوز تو سوخت هیبرید موندیم زدین اتمی .
  • غلامرضا IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    اساسا علم و تکنولوژی برای رفاه و آسایش زودگذربشر روی این کره خاکی و ارتقاء روح بشری میباشد ، اینکه کشوری از این علم برعلیه مردم کشور دیگر استفاده کنه و ظرف چند ثانیه صدهاهزارمردم بیگناه رو به طرز وحشیانه ای قتل عام کنه و اکنون درکمال بی شرمی بیان مملکت دیگه ای رو از داشتن علم و تکنولوژی منع کنن ، نهایت زشت ترین خصلتها زیبنده چنین کشور و سرزمینی است. یادمان باشدکه امپراتوریهای ستمکاربزرگی وجود داشتند که به دیگر ممالک ظلم میکردن و الان هیچ اثری از آنها نیست و فقط نامشان به پستی یادمی شود.
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    5 0
    انرژی بومی وروبه رشدایران بایدادامه پیداکند رشته ی تحصیلی هسته ای درایران هست وتاسیسات هم داریم وباعث پیشرفت بیشترمامیشه
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    1 0
    دوست عزیز این یه طرح مفهومیه، همون طور که در قسمت پایین سمت راست اون نوشته رو میبینید توسط هاشم القیلی (اگه اسمشو درست نوشته باشم) که یه انیماتوره درست شده و پست شده. مطمئنا چنین چیزی مشکلات تکنیکی بسیار گسترده ای داره و حتی در صورت رفع اون و انجام اراده برای ساخت چنین چیزی سالهای سال طول میکشه تا ساخته بشه. ولی به هر حال چنین چیزی الان ساخته نشده. البته با روح حرفتون که ما به نباید دست از انرژی هسته ای بکشیم موافقم و اینکه باید با تمام توان در این حوزه که حالا پتانسیل خوبی هم در اون داریم کار کنیم، ولی باید با اطلاعات درست این دفاع رو انجام بدیم.
  • US ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    1 0
    طرح مفهومی توسط تونی هولمستون داده شده و ااین پویا نمایی(بله این یه پویا نماییه) توسط هاشم القیلی کار شده. نظرات زیر این ویدئو ی انگلیسی زبان در یوتیوب پر از ایرادات تکنیکی به این طرح مفهومیه. پرطرفدارترین نظر اینه : "اگه فیزیک و آیرودینامیک وجود نداشتن، این وسیله ممکن بود بتونه پزواز کنه" البته من این پویانمایی رو قشنک میدونم و بلندپروازی پشت اون هم جالبه.
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    1 0
    این که تنها یک طرح و ایده است که به نظر هنوز اجرایی هم نشده. برای دفاع از چیزی بهتره کاربری های ارزشمندش را بیان کنید نه کاربری های محقق نشده اشرافی گرایانه اون را، چیزی که آقای صفری انجام دادند بیشتر بد جلوه دادن انرژی هسته ای بود. چیزی که تداعی میشود این است که : انرژی هسته ای چیزی برای تفریح پولدارها، جورش برای فقرا !!! __ ،__ بلد نیستین از چیزی دفاع بکنید کاری نکنید بهترین دفاعه تا اینکه چیزی بگین که بهانه بدین دست مخالفان نق نق کن .
  • رهام IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    الان Sukhoi KR-860 توانایی حمل 860 crew داره که الانم به صورتی حمل گاز مایع استاده میشه .وئنیگ 747-8I هم 500 crew و ایرباس A330-300 هم 440 crew و بوئینگ 300-777 هم 550 و ایرباس A380-800 هم 850 crew پس همه ارقام زیر 1000 هستند واما برد هوایی هم نهایت به 15000 کیلومتر برسه برسه و تازه قدرت پیشرانش با چهار موتور ترنت 4*350 کیلو نیوتن میرسه .این طرح هست و ساختش فعلا امکان نداره ببینید سیستم هسته ای سنگین هست و جاگیر و خطرناک لذا بعید میدوم بتونه وزن خودش و راکتورها را بلند کنه .من رشته ام نیست ولی میدونم Fusion دمای بالا میخواد و انرژی اولیه همون استارت اولیه بالا که امکانش نیست .تازه بیاد با هَم‌جوشی مَحصورسازی لَختی هم کار کنه بازم نمیتونه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس