به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دیروز دو سه ساعتی را در جمع باصفای خانواده «اطلاعات» گذراندم. در ابتدا، با سرپرست جدید موسسه، آقای دکتر سید عباس صالحی گپ‌وگفتی صمیمی داشتیم. ایشان جانشین به‌حقی برای مرحوم دعایی، آن مرد خوش‌نام و خوش‌برخورد، است. 

 «موسسه مطبوعاتی اطلاعات» در عین برخورداری از بنا و تجهیزات به‌روز، حال خوب تاریخ را هم با خود به همراه دارد. انگار تک‌تک کارکنان این موسسه از قدیم تا به‌امروز و نیز گوشه‌کنار ساختمان اطلاعات، حامی و راوی تاریخ‌اند.

 هم محیط موسسه و هم کارکنانش، اوقات خوشایندی را برای هر مهمانی فراهم می‌کنند. از دیدن آرشیو غنی مجلات و کتب که نمایه شده گرفته تا تیترهای تاریخی «شاه رفت» و «امام آمد» و حتی نگهداری نسخه‌های پیش از چاپ و صفحه‌بندی‌شده‌ی این روزنامه‌ها، حضور در اطلاعات را مغتنم کرد. 

 برای دکتر صالحی که با حکم رهبر انقلاب سرپرست مؤسسه اطلاعات شده‌اند، روزنامه‌ای که همواره «نماینده و نمایشگر یکی از اضلاع نظام و انقلاب و سخنگوی قشرهائی از مردم عزیز بوده که غالباً سخن آنان بیش از هر جای دیگر در این روزنامه انعکاس می‌یافته است»، آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

علی بهادری جهرمی - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    1 1
    همونی نیست که قبلا توارشادسینما بود وبااون وضعیت بازیگرها صداش درنیومد مدال بهش دادین
    • تک تیرانداز DE ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
      1 1
      دقیقا خودشه. ما به امثال آشنا نیاز داریم که جریان ساز باشه نه این که با لیدرهای چپ جلسه بزاره و پز روشنفکری بده.
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 0
    جوان تحصیلکرده متخصص بیارین
    • تک تیرانداز DE ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      0 1
      به جوانی و تحصیلات اگه قرار بود باشه دولت روحانی از همه تحصیلکرده تر بود. ریس جمهور کشور تحصیلات اکادمی در اروپا رو داشت. از این بالاتر تحصیلات می خوای؟ نتیجه ولی شد دلار ۳۰ هزارتومنی. اما در مقابلش حاج قاسم. دستاوردهاش ژنرال های پنج ستاره دنیا رو به حیرت وا داشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس