به گزارش‌ مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: مرتضی محمودی یکی از بازماندگان حادثه هفتم تیر 1360 در خاطراتش می گوید: نمی‌دانم چند روز در بیمارستان بستری بودم که روز دوم یا سوم فردی ویلچری آورد و گفت که باید شما را برای آزمایشگاه یا رادیولوژی و عکس­برداری ببریم. فکر کردم کارمند بیمارستان است. مرا روی صندلی چرخدار نشاند.

دکتر زرگر که نماینده تهران بود مأمور شده بود به مجروحین هفتم تیر مخصوصاً به نماینده‌ها رسیدگی کند. همان لحظه که من را دید پرسید ایشان را کجا می‌بردید؟ گفتند که می‌خواهیم به رادیولوژی ببریم. او گفت چه کسی گفته وی را برای رادیولوژی ببرید؟ نسخه پزشک کجاست؟ آنها نسخه نداشتند. وی ویلچر را از آنها گرفت و من را دوباره به طرف اتاق محل بستری برد، آنها یک دفعه غیب‌شان زد.

 در واقع ایشان من را نجات داد. آنها آمده بودند من را بدزدند. بعداً گفته می‌شد که قصد ربودن مجروحین را داشتند، می­گفتند یکی از آن دو نفر فرار کرده ولی نفر دوم دستگیر شده است. بعد از این­که اوضاع خیلی هنوز آرام نشده بود، می­گفتند بعضی‌ها در خود بیمارستان­ها کشته می‌شدند یا آمپول هوا به آنها زدند یا به شیوه دیگری آنها را کشتند.

منبع کتاب «عبور از شب» (خاطرات مرتضی محمودی) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    16 0
    چه اشغالایی بودن منافقین
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      7 0
      منافقین سگ هار صدام بودند و اکنون سگ صهیونیستها و آل سعود
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      6 0
      در سال 61 چند نفر را ربوده و در خیابان بهار شدید ترین شکنجه ها را اعمال کرده و بدن نیمه جانشان را در بیابان زنده بگور کردند. فرقه رجوی رذل ترین ، بیشرف ترین و خائن ترین جریان مافیاییست که هر روز بر عمق تعفنش افزوده میشود.
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    4 0
    حقیقتا باید فکر کرد که چه ویژگی هایی در این نسل از نماینده ها بود که قرار بود همه آنها با هم نابود شوند و کسانی که از انفجار جان به در بردند را هم با سم کشتند؟
  • فرزاد IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 0
    تعجب من از کسانی است که عضو این گروهک مزدور شده بودند، اینها چه چیزی را به دست اوردند؟ از لحاظ اخروی با این جنایاتی که کردند باید پاسخگوی خداوند باشند از لحاظ دنیوی هم که همش مثل سرباز توی خاک و خل بودند این در حالی است که ما دو سال سربازی خودمان را با روزشماری به پایان رساندیم الان هم که توی البانی زندگی یکنواخت و مزدورانه ای دارند، از لحاظ اعتبار و ابرو هم که کاملاً بی ابرو و منفور مردم ایران هستند همه این کارها را برای شخص فاسد و... ای به اسم مسعود رجوی و همسر غیر مشروع او مریم ابریشمچی بوده ، ایا ارزشش را دارد کسی دنیا و اخرت خود را فدای این دو موجود فاسد کند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس