دزدان دریایی کاراییب

دپ چهار سال قبل پس از آنکه از سوی هرد به اعمال خشونت خانگی متهم شد، از چندگانه «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (Fantastic Beasts 3) نیز اخراج شد.

به گزارش مشرق، «جانی دپ» پیشنهاد ۳۰۱ میلیون دلاری دیزنی برای بازگشت به «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates Of The Caribbean) را می‌پذیرد. نشریه استرالیایی «پاپ‌تاپیک» گزارش داده است که این بازیگر ۵۹ ساله که در سال ۲۰۱۸ از این چندگانه کنار گذاشته شده بود، در پی غلبه بر «امبر هرد» در دادگاه ویرجینیا، نقش «کاپیتان جک اسپارو» را دوباره به دست آورده است.

دپ چهار سال قبل پس از آنکه از سوی هرد به اعمال خشونت خانگی متهم شد، این نقش را از دست داد و در سال ۲۰۲۰ با شکست در پرونده شکایت از نشریه «سان» که او را «ضارب همسر» نامیده بود، از چندگانه «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (Fantastic Beasts 3) نیز اخراج شد.

یکی از منابع نزدیک به «پاپ‌تاپیک» می‌گوید: «قرار بر این است که جانی دپ برای نقش «جک اسپارو» بازگردد.» دپ به مدت ۱۵ سال این نقش را بازی کرده بود و در سال ۲۰۱۸ با انتشار مقاله هرد در «واشینگتن پست» از دیزنی فاصله گرفت. در دادگاه ویرجینیا فاش شد که مقاله هرد باعث شده ستاره «ادوارد دست قیچی» (Edward Scissorhands) یک دستمزد ۲۲.۵ میلیون دلاری را از دست بدهد.

در بخشی از این گزارش می‌آید: «دیزنی به اصلاح رابطه‌اش با جانی دپ بسیار علاقه‌مند است. آن‌ها پیش از برگزاری دادگاه شکایت او از امبر هرد به اتهام نشر اکاذیب با دپ تماس گرفتند و پرسیدند که آیا به بازگشت برای دو فیلم «دزدان دریایی» دیگر علاقه دارد یا نه.»

این منبع ادامه می‌دهد: «چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که استودیوی تاکنون پیش‌نویس فیلمی در مورد جک اسپارو را به نگارش درآورده بنابراین بسیار امیدوارند که جانی آن‌ها را ببخشد و به نقش نمادینش بازگردد.»

این در حالی است که دپ در طول برگزاری دادگاه ویرجینیا تأیید کرد که به چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» بازنخواهد گشت. به دنبال پیروزی دپ، شایعه اخراج «امبر هرد» از «آکوامن ۲» (Aquaman 2) شنیده شد اما این بازیگر با انتشار بیانیه‌ای آن را تکذیب کرد. هرد در دادگاه شهادت داده بود که پس از شکایت دپ برادران وارنر نقش او در این دنباله را کاهش داده و حتی نمی‌داند که آیا در کات نهایی حاضر است یا نه.

منبع:کافه سینما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    2 0
    درست یک روز،که غرق در این خوشی ها هستن! میان روحش رو از تنش خارج میکن! جالبه،که همیشه قبضه روح این جهش یافته ها،دقیقا زمانی است،که فکر میکند خدا ازشون راضیه(!) و همه چیز عالی عالیه شده!. 300 میلیون که میلیون ها گرسنه رو می تونست سیراب کنه،توسط یه عیاش،کافر، دور ریخته میشه و خرج گناه میشود ..!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس