کد خبر 1392487
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۳
ماجرای اهتزاز پرچم عراق در ایران

اهتزاز پرچم عراق در ایران، دستاویز هجمه جدید علیه کشورمان شده است.

به گزارش مشرق، از شایعه تا واقعیت: برخی کاربران و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان با انتشار ویدیویی کوتاه از اهتزاز پرچم کشورمان، هجمه‌هایی از جمله فروختن ایران به عراق را منتشر کردند.

دلیل اهتزاز پرچم عراق، سفر الکاظمی نخست وزیر عراق به تهران است. این نخستین باری نیست که پرچم کشورهای مهمان ایران در مسیر حرکت‌شان به اهتزاز در می‌آید. پیش از این پرچم ترکیه، روسیه، چین و اذربایجان هم در زمان حضور مقامات این کشورها در ایران برافراشته شده بود.

ماجرای اهتزاز پرچم عراق در ایران +فیلم

ماجرای اهتزاز پرچم عراق در ایران +فیلم

ماجرای اهتزاز پرچم عراق در ایران +فیلم

اینگونه هجمه‌ها با نزدیک شدن به ایام محرم و اربعین توسط جریانی خاص افزایش پیدا می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • CA ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    21 6
    خوبه یکی درمیون پرچم ایران بگذارن که بهونه دست این عوضیا ندن که باهاش مردم عامی رو گول بزنن
    • IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      21 4
      اینها فاجرند بازم یه بهانه دیگه میارن! یه بار میگن فروختن به چین یه بار روسیه حالام عراق! بذارید زر بزنن تا جونشون در آد!
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      1 3
      یه ادم چقد می‌تونه سریع نسخه بپیچه...
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      7 1
      آن پرچمی که سبب شهادت فرزندان این سرزمین شد به دست رزمندگان عراقی که پا به پای رزمندگان ایرانی با بعثیان جنگیدند، سرنگون شد و به جایش پرچم جدیدی که رزمندگان ما هم در تحولش نقش داشته اند معرف کشور اسلامی عراق شد!
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      3 1
      این عوضی ها بهتر است پرچم آمریکا و کانادا و انگلیس را از روی لباس هایشان پاک کنند و نگران هویت خودشان باشند! اگر به جای پرچم عراق پرچم آمریکا نصب شده بود باز هم اعتراض داشتند؟!
    • مهان IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      0 0
      عجب
  • IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    12 0
    هرکی ناراحته بیا از میل پرچمها بره بالا
  • اهوازی IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    5 0
    پرچم کشورهای دیگه مانعی نداره
  • حمید KW ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    8 1
    آخه وجدانا یکی دوتا پرچم نه پانصدتا چه خبره آیا دولت عراق این کارا در میادین بغداد انجام میده با پرچم ما ؟؟؟؟
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    3 2
    جریان خاص هزار و چهارصد ساله به بهانه ها و شیوه های مختلف میخوان عشق ابا عبدالله رو از مردم بگیرن ولی نمی دونن که "ان لقتل الحسین حرارهً فی قلوب المؤمنین لاتبرد ابداً"
  • علی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    5 0
    اونیکه میگه شهید دادیم تا پرچم عراق بالا نره واقعاً خنده داره. کسی که این حرف رو میزنه اگه از روی اعتقاد حرف میزنه چه کار با شبکه معاند من و تو داره
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      2 0
      اونی که تو ویدیو گفت شهید دادیم تا پرچم عراق بالا نره . بزرگوار : 1- شهید دادیم تا پرچم بعثی که همان عقبه آمریکا و اروپا و صهیونیست بوده بالا نره وگرنه عراق امروزی کلی دفتر ایرانی و رهبری و جمهوری اسلامی دارد که همه ماها که کربلا رفته ایم میدانیم که در کل عراق نمادهای جمهوری اسلامی و رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی و ایرانی فراوان است گویا داری در ایران قدم میزنی فقط لهجه عراقی دارند ! لذا شمایی که آن حرف را زدی ( شهید دادیم تا پرچم عراق بالا نره ) ، دنبال تفرقه بین گروه های شیعی عراقی و ایرانی هستید . که تفرقه مسلمانان را ذلیل آمریکا کند ، ولی مومنین عراق و ایران هوشیار اند و میدانند که هیچکس مثل عراقی ها در اربعین به ایرانی ها خدمت صادقانه و دلسوزانه نمی کند . لذا ایران و عراق لا یمکن الفراق
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    0 1
    نشانه حقارت است
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    2 5
    ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق ایران و عراق لا یمکن الفراق
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    2 0
    والا ما 8 سال جنگیدیم
  • بنده خدا IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    5 0
    خب اون هایی که مسئول این کار بودن وقتی می‌دونستن که ممکنه حاشیه ساز بشه باید از قبل اطلاع رسانی میکردن که بعدا دردسر ساز بشه
  • سید مجید IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 0
    هر کشوری اومده در کنارش پرچم ایران هم هست علت این ناراحتی اینه چرا در میان این پرچم ها هیچ اثری از پرچم ایران نیست
  • نیره IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    0 0
    بله یه پرچم معقوله نه چندین پرچم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس