لایروبی حوضچه نیروگاه نکا توسط نیروی دریایی سپاه

سردار تنگسیری در بازدید از نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: مدیران نیروگاه شهید سلیمی نکا از نیروی دریایی سپاه برای لایروبی حوضچه این نیروگاه که آخرین بار ۱۵ سال پیش لایروبی شده بود، کمک خواستند و انجام این لایروبی پس از دو سال و نیم به اتمام رسید.

به گزارش مشرق، سردار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه که به‌منظور بازدید از استحکامات و پروژه‌های دفاعی - امنیتی به شرق استان مازندران سفر کرده بود، درباره اقدامات جهادی نیروی دریایی سپاه برای رفع گِل و لای از حوضچه آرامش نیروگاه شهید سلیمی نکا، اظهار داشت: قبل از ورود نیروی دریایی سپاه دو مشکل تأمین امنیت و پایین آمدن سطح تولید برق نیروگاه به دلیل وجود گل و لای در حوضچه آرامش نیروگاه وجود داشت که موجب می‌شد آب کافی برای خنک کردن توربین‌های نیروگاه نرسد.

وی افزود: آخرین باری که لایروبی انجام شد، ۱۵ سال پیش بود تا اینکه مدیران نیروگاه از نیروی دریایی سپاه برای رفع این مشکل کمک خواستند و از سال ۱۳۹۸ وارد عمل شدیم و در دو سال و نیم گذشته لایروبی بخش عظیمی از محیط دریایی مربوط به نیروگاه انجام شد.

سردار تنگسیری گفت: نیروی دریایی سپاه تا جایی که بتواند برای مردم خدمتگزار خواهد بود و لایروبی محیط حوضچه آرامش نیروگاه شهید سلیمی نکا، از این دست خدمات جهادی است.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    4 1
    در سفر سرلشکر باقری به روسیه قرارداد خرید چندین فروند آواکس به امضا رسیده ولی به علت جنگ اوکراین واستفاده روسها از آواکسها برای بمباران شدید اوکراین هنوز از تحویل آواکسها به ایران خود داری شده احتمالا بعد از جنگ حتما شاهد پرواز آواکسها در آسمان ایران ویحتمل حمله به خاک دشمن فرضی اسراییل رو شاهد باشیم آواکس آواکس آواکس
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    4 0
    آواکس اوجب واجبات است..آواکس آواکس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس