کد خبر 1392204
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
یکشنبه سیاه استقلال

انتشار خبر کوچ ۲ ستاره تیم استقلال به اصفهان و اهواز روز تلخی را برای هواداران این تیم در فصل نقل و انتقالات رقم زد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران قهرمان لیگ بیست و یکم فوتبال ایران شرایط مناسبی در فصل نقل و انتقالات ندارد و حتی نزدیکان مصطفی آجورلو نسبت به تصمیمات این مدیر لب به گلایه گشودند. گلایه آنان از سکوت باشگاه در قبال سیاست نقل و انتقالاتی و عدم خرید بازیکنان تاثیرگذار فوتبال ایران است.

با وجود این گلایه‌ها باشگاه استقلال نه تنها اقدامی در زمینه جذب ستاره‌های فوتبالی انجام نداد، بلکه اعلام لیست خرید این تیم به بازگشت مربی پرتغالی استقلال گره زده شده است. مربی که هنوز زمان دقیقی برای بازگشت وی اعلام نشده است.

تاخیر در بازگشت ریکاردو ساپینتو و اعلام لیست نفرات مورد علاقه این مربی موجب شده تا کاسه صبر بسیاری از ستارگان و هواداران استقلال لبریز شود.

وعده پوچ مدیران استقلال برای جذب ستارگان لیگ برتر و لژیونرهای خارجی  نه تنها تحقق پیدا نکرد بلکه اکنون هوداران نظاره‌گر کوچ بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار استقلال به تیم‌های صنعتی هستند.

روز گذشته (یک‌شنبه) خبر جدایی ۲ ستاره تاثیرگذار استقلال از این تیم منتشر شد که با عکس‌العمل هوداران روبرو شد. ابتدا «وریا غفوری» در پستی از شرایط به وجود آمده اظهار نارضایتی کرد. نارضایتی کاپیتان تیم استقلال از شرایط تیم موجب شد تا اخبار  توافق وی با فولاد خوزستان در رسانه‌ها منتشر شود. براساس این اخبار قرار است که غفوری شاگرد جواد نکونام در فولاد خوزستان شود.

بیشتر بخوانید:

ساپینتو حتماً معجزه می‌کند که از ۴ قهرمانی حرف زده

یکی دیگر از بازیکنانی که خبر انتقال وی به تیم فوتبال سپاهان اصفهان منتشر شد «محمد دانشگر» بود. مدافعی که بعد از جدایی «سیاوش یزدانی» و «محمدحسین مرادمند» نقش مهمی در نتایج استقلال داشت. گفته می‌شود دانشگر با تیم اصفهانی سه ساله قرارداد امضا کرده و به زودی از این قرارداد رونمایی خواهد شد. گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن دارد که ساپینتو پرتغالی این ۲ بازیکن را در لیست فروش خود قرار داده است.

هر چند که باشگاه در واکنش به خبر کوچ این ۲ بازیکن سیاست سکوت را پیشه کرد اما رسانه‌های نزدیک به آجورلو بعد از انتشار خبر قرارداد دانشگر با سپاهان، موضوع تمدید قرارداد «رافائل سیلوا» را پیش کشیدند تا حضور احتمالی دانشگر را در سپاهان کم‌جلوه نشان دهند.

همچنین در روز گذشته اخباری از جدایی امیرحسین حسین‌زاده منتشر شد که وی قصد دارد به باشگاه شارلوا بلژیک برود  و برای این کار نیز احتیاج به رضایتنامه باشگاه ندارد زیرا بند فسخ قرارداد وی ۱۵۰ هزار دلار است. همچنین در این روز اخباری از جدایی قطعی رافائل سیلوا در رسانه ها منتشر شد. بنا به این اخبار مقصد بعدی مدافع برزیلی لیگ فوتبال امارات است.

شایعه جدایی مهدی‌ مهدی‌پور و امیرحسین حسین‌زاده در حالی است که روز گذشته ساپینتو در پیامی اعلام کرده بود این ۲ بازیکن به همراه یامگا باید در استقلال حفظ شوند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    4 1
    ! حالا دیگه دانشگر و وریا غفوری ستاره شدند ؟! وریا غفوری اگر روزی ستاره بود حالا چند سالی هست که از او کور سوئی بیشتر باقی نمانده و کم کم به محاق کامل خواهد رفت دانشگر هم که هیچوقت ستاره نبوده و نیست یکی از پایه های نا مطمئن خط دفاع استقلال که متخصص خطا های فراوان و اخراج و دادن پنالتی هرگز نمیتواند ستاره باشد !
    • آریا IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      0 0
      کدوم ستاره؟؟؟ اگر این ۲ تا کیسه ای ستاره بودن؛ پس ترابی؛ امیری؛ عالیشاه؛ فوق ستاره هستن" حالا کیسه ها ناراحت نباشن؛ شهباززاده و رمضانی فعلا هستن" خود رمضانی فوق فوق فوق ستاره اس😂 سالی ۳ گل میزنه و نمیزاره ببازید" ۱ مساوی رو با کمک داوران میگیرید"
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    1 0
    با این فشارها فقط قیمت بازیکنان را بالا میبرید و خیلی از این فشار هواداران در فضای مجازی هم هدفمند و هدایت شده از طرف بازیکنان و یا مدیر برنامه آنان است
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    0 0
    به لنگیها ربطی نداره میان اینجا نظر میدن، مافیای لنگ دوباره برای شکست و پوشوندن استقلال فعال شده
    • تاج خروس IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      0 0
      وریا پانکرد و دانشگر از کیسه خیری ندیدن؛ رفتن جای دیگه😂 کجا هستن مافیای مجیدی که به داد شیشتقلال برسن🤣 فصل گذشته با قاسمی نژاد پرسپولیس رو معطل کردید و قربون خدا برم که هم قاسمی نژاد تو شیشتقلال نموند و هم اینکه شیخ فرناز قالتون گذاشت و هم اینکه بازیکناتون دارن جدا میشن! چوب خدا صدا نداره کیسه جان!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس