کد خبر 1392181
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
بازیکن سپاهان گزینه مدنظر استقلال را لو داد

بازیکن سپاهان خواسته یا ناخواسته هم تیمی اش را که مد نظر استقلال قرار دارد، لو داد.

به گزارش مشرق، امید نورافکن بازیکن سابق استقلال و فعلی سپاهان برای دقایقی به صورت زنده از طریق شبکه‌های اجتماعی صحبت کرد که در خلال این صحبتها به دو نکته درباره خودش اشاره کرد. وی ابتدا عنوان داشت هیچ پیشنهادی از استقلال دریافت نکرده و سپس مدعی شد در ایران تنها برای سپاهان بازی می‌کند و تنها در صورتی از سپاهان جدا می‌شود که پیشنهاد خارجی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

ساپینتو حتماً معجزه می‌کند که از ۴ قهرمانی حرف زده

اما شاید مهم‌ترین موردی که امید نورافکن در صحبت‌های زنده خود در شبکه‌های اجتماعی بیان داشت و مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفت، پیشنهاد این باشگاه به همبازی وی در سپاهان بود. نورافکن اظهار داشت استقلال به رضا میرزایی پیشنهاد داده و چه بسا این نقل و انتقال به وقوع بپیوندد.

رضا میرزایی وینگر راست و ۲۶ ساله ای است که بنا بر ادعای امید نورافکن مد نظر باشگاه استقلال قرار دارد. هرچند مهم ترین گزینه استقلال که به دنبال جذب یک بازیکن در این پست هستند محمد رضا حسینی است، اما آنها محمد محبی بازیکن تیم سانتاکلارا پرتغال را هم مد نظر دارند و به نظر می رسد که نیم نگاهی هم برای تامین بازیکن در این پست به رضا میرزایی دارند و باید دید در نهایت آنها در به خدمت گرفتن کدام یک از گزینه های مد نظرشان موفق می شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس