به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: فرا رسیدن روز و هفته قوه قضائیه را به تمام مجاهدان دستگاه قضا اعم از قضات و سایر عزیزان در تمامی رده‌های آن قوه تبریک و تهنیت می‌گویم. تحولات دستگاه قضا در مسیر اجرای اهداف سند تحول قضایی در دوره جدید امیدآفرین و گره‌گشا بوده است، از برادر عزیز و مجاهدم حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای و همکاران ایشان که به صورت شبانه‌روزی در تلاش برای ایجاد تحول در دستگاه قضا و افزایش سرمایه اجتماعی نظام هستند، تشکر می‌کنم.

امروز قوه قضائیه در مسیر کارآمد شدن نسبت به گذشته خود قرار دارد و شاهد روند مثبت در سطوح مختلف این قوه هستیم. یکی از علت‌های این امر تدبیر رهبر معظم انقلاب برای انتخاب رئیس قوه از درون قوه قضائیه است که این موضوع خود آغاز تحول بود.

حضور حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای در رأس قوه قضائیه که عمر خود را در این قوه گذاشته است، تأثیرگذار بوده است و ایشان جزو معدود شخصیت‌هایی است که از نظر تخصصی، یک قاضی برجسته و ممتاز است و به تعبیر ادبیات قوه قضائیه او پرونده‌خوان و انشاء کننده حکم بوده است و پرونده‌های مهمی را در کشور مدیریت کرده و به نتیجه رسانده است و در کنار این موارد، روحیه حرّیت، آزادی و حق‌مداری ایشان ویژگی‌های خاصی به قوه قضائیه داده است.

براساس وظایف خود باید به قوه قضائیه کمک کنیم تا این قوه رکن رکینی از استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و اعلام می کنم که مجلس شورای اسلامی در راه تدوین و تصویب قوانین مورد نیاز جهت تحقق اهداف میان‌مدت و بلندمدت تحول در دستگاه قضا همراه قوه قضائیه است و در این مسیر دو قوه تمام توان خود را برای افزایش رضایت عمومی به کار خواهند بست.

با همه وجود عرض می‌کنم هر چقدر قوه قضائیه به عدالت نزدیک، مستحکم‌تر و به روزتر عمل کند، کار در سایر بخش‌ها و قوا راحت‌تر و مردم در آسایش و آرامش بهتر زندگی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    0 0
    شفافیت درمجموعه ات راانجام بدهید تانجومی بگیرواشرافی گرهم که رهبرفرمودنباشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس