پیمان جبلی: سریال «آزادی مشروط» در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت خواهد شد

رئیس سازمان صداوسیما گفت: مردم آن‌ها روزهای سختی را در دوران کرونا پشت سر گذاشتند و نگاه به گذشته و صبر و مقاومتی که برای پایان دادن به آن روزهای سخت به خرج دادند، برایشان اهمیت دارد.

به گزارش مشرق، مجموعه طنز آزادی مشروط، یک سریال تلویزیونی ۳۰ قسمتی است که توسط مرکز سیمافیلم تولید شده و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی ساخته می‌شود. مراحل تولید این سریال در حال حاضر در زندان قصر در حال انجام است و داستانش روایت تلاش‌های کادر درمان، پرستاران و فعالیت گروه‌های جهادی در مقابله با کرونا در قالب طنز است.

 پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، در بازدید از پشت صحنه سریال «آزادی مشروط» گفت: مجموعه تلویزیونی «آزادی مشروط» یادآور کوشش‌ها و بردباری‌های روزهای سخت کروناست و نشان دادن و ثبت هنرمندانه همدلی مردم، و تلاش کادر درمان و مجاهدت نیروهای جهادی در این دو سال برای رسانه ملی اهمیت بسیاری دارد.


رئیس رسانه ملی همبستگی و همدلی در مواقع بحران را از ویژگی‌های منحصر به فرد ملت ایران توصیف کرد و گفت: این مجموعه در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت خواهد شد.

جبلی با یادآوری فراز و نشیب‌های مقاومت دو ساله مردم در برابر کرونا، از روزهای آغازین کرونا و تلاش کادر درمان گرفته تا مجاهدتهای گروه‌های جهادی و تلاش همه جانبه مردم برای کاستن از پیامدهای کرونا و در نهایت موفقیت دانشمندان در تولید واکسن گفت: مردم همواره دوست دارند خاطرات تلخ و شیرین‌شان را در رسانه ببینند. آن‌ها روزهای سختی را در دوران کرونا پشت سر گذاشتند و نگاه به گذشته و صبر و مقاومتی که برای پایان دادن به آن روزهای سخت به خرج دادند، برایشان اهمیت دارد.


پیمان جبلی ادامه داد: کرونا اتفاق دردناکی بود که تا چند دهه بعد هم می‌شود از زوایای مختلف و در گونه‌های گوناگون درباره آن فیلم و سریال ساخت. شما در این مجموعه سعی کرده اید نگاهی طنزآمیز به کرونا داشته باشید و مطمئنم که مخاطب هم از آن استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مریم کاویانی:«ده نمکی» کارگردان کاربلدی است و مخاطب به او و آثارش اعتماد دارد

پیمان جبلی: سریال «آزادی مشروط» در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت خواهد شد

بیشتر بخوانید:

«ده نمکی» خط شکن روایت های ساختارشکنانه است

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمنان در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه فرهنگ، ذهن و زیست جوانان را هدف گرفته و ما خود را مسئول آینده جوانان می‌دانیم و برایشان روی آنتن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

رئیس رسانه ملی ضمن قدردانی از مسعود ده‌نمکی، گروه تولید و هنرمندان این سریال تصریح کرد: با تمام توان از گروه سازنده سریال حمایت می‌کنیم و امیدواریم این گروه بتواند طبق زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده کار را به سرانجام رساند.

نگارش فیلمنامه مجموعه «آزادی مشروط» بر عهده کریم خودسیانی و شهاب عباسی بوده‌ است. قصه سریال «آزادی مشروط» درباره سه زندانی است. آنها به‌ دلیل جرمی‌که مرتکب شده اند، در زندان به‌سر می‌برند اما ورود کرونا باعث شده تا آنها آزادی مشروط را تجربه نمایند و بتوانند با خدمت کردن، بخشی از دوره محکومیت خودشان را جبران کنند. در این سریال، بازیگرانی همچون مهران رجبی، پرویز فلاحی‌پور، محمود مقامی، عباس محبی، سیدمهرداد ضیایی، رامین راستاد، علیرضا استادی، افشین سنگ‌چاپ، بهنوش بختیاری، شهین تسلیمی، مریم کاویانی، علیرضا مسعودی، پوراندخت مهیمن، محمدرضا رهبری، شهاب عباسی، هلیا امامی و کاوه سماک‌باشی حضور دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس