کد خبر 1391736
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
اختلاف یامگا و استقلال مشخص شد/ ستاره آبی‌ها در مسیر جدایی؟

باشگاه استقلال به تعهدات خود در قبال بازیکن فرانسوی‌ عمل کرده و او نمی‌تواند آزادانه قراردادش را فسخ کند.

به‌ گزارش مشرق، کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال که فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و بهترین گلزن این تیم هم لقب گرفت، یکسال دیگر با آبی پوشان قرارداد دارد اما مسائلی به وجود آمده که شایعاتی درباره جدایی این بازیکن را مطرح کرده است.

درباره یامگا گفته می‌شود که این بازیکن قسط آخر مبلغ قراردادش را از استقلال دریافت نکرده و به همین خاطر طی نامه ای به باشگاه مهلتی را تعیین کرده و با توجه به پایان این مهلت قصد دارد طبق بندهای قرارداد یک طرفه فسخ کند و جدا شود.

مساله مهم اما اینجا است که یامگا همه مطالبات خود را از فصل گذشته از باشگاه استقلال دریافت کرده و بابت لیگ بیست و یکم هیچ پولی از استقلال طلبکار نیست.

تنها مبلغی که یامگا از استقلال دریافت نکرده، مربوط به پاداش قهرمانی است. علاوه بر پاداشی که باشگاه برای همه اعضای تیم مصوب کرده و هنوز به هیچ کس پرداخت نشده، برخی بازیکنان در قراردادهایشان بندهایی داشتند که در صورت قهرمانی مبلغی را به صورت مجزا دریافت کنند.

یامگا نیز بند دریافت پول بیشتر در صورت قهرمانی استقلال را در قراردادش گنجانده بود و حالا مسئولان استقلال فقط باید مثل همه بازیکنان دیگری که این بند را در قراردادشان داشتند، پول مذکور را به یامگا پرداخت کند.

با شرایط کنونی یامگا از نظر قانونی نمی‌تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند و باید در استقلال به کارش ادامه بدهد.

از این رو کوین یامگا برای ادامه همکاری با استقلال باید نظر ریکاردو ساپینتو را نیز جویا شود. به همین منظور مسئولان استقلال فیلم بازی ها و اطلاعات یامگا را به سرمربی پرتغالی ارائه کردند که ریکاردو نیز این بازیکن را تایید کرده است.

بر این اساس یامگا که مورد تایید سرمربی استقلال است، بدون مشکل کارش را در این تیم ادامه خواهد داد. قرار است مدیران استقلال با مشخص شدن زمان شروع تمرینات برای این بازیکن فرانسوی بلیت بازگشت به تهران تهیه کنند و او خودش را به ایران برساند و برای فصل جدید استارت بزند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس