کد خبر 1391696
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
بلیت پرواز به تهران برای لژیونر دورگه رزرو شد/ مقصد لژیونر ایرانی کدام باشگاه لیگ برتری است؟

با حضور احتمالی تفضلی در لیگ ایران و باشگاه جدید، این مدافع چپ پا می‌تواند توانایی‌های خود را نزدیک به چشمان اسکوچیچ به نمایش بگذارد و حتی به لیست تیم ملی برسد.

به گزارش مشرق، رایان سیروس تفضلی که حالا ۳۰ ساله شده و آرزوی بازی برای تیم ملی ایران را دارد، پیشنهادهایی جذاب از انگلیس و سطوح بالاتر دریافت کرده اما فعلاً تصمیمی برای آینده‌اش نگرفته. او که در ماه‌های اخیر مورد توجه رسانه‌های ایرانی قرار گرفته و البته چند بار هم به لیست دراگان اسکوچیچ نزدیک شده، بدش نمی‌آید با حضور در لیگ ایران بتواند به پیراهن تیم ملی هم برسد.

تفضلی سال ۲۰۲۰ قرارداد دو ساله‌ای با وایکامب امضا کرد که این تعهد، ۳ ژوئن ۲۰۲۲(۹ تیرماه ۱۴۰۱) به پایان می‌رسد. بر همین اساس او تنها چند روز دیگر بازیکن آزاد می‌شود و می‌تواند بدون مشکل تیم بعدی خود را انتخاب کند. تیمی که احتمالاً در ایران است و خواهان جذب این مدافع غول‌پیکر و ۱۹۶ سانتیمتری. تیمی مدعی در لیگ ایران، جذب تفضلی را در دستور کار قرار داده و به همین دلیل دور از دسترس نیست که رایان را در پرواز لندن- تهران ببینیم.

بیشتر بخوانید:

سه مانع در مسیر ساپینتو، مورایس و بردیف/ مربیان پرتغالی در استقلال و سپاهان موفق می‌شوند؟

با حضور احتمالی تفضلی در لیگ ایران و باشگاه جدید، این مدافع چپ پا می‌تواند توانایی‌های خود را نزدیک به چشمان اسکوچیچ به نمایش بگذارد و حتی به لیست تیم ملی برسد. حضور او، به‌دلیل همگروهی با انگلیس می‌تواند کمک زیادی به تیم ملی در مسیر سخت صعود به مرحله دوم جام جهانی ۲۰۲۲ باشد.

رایان با سابقه سال‌ها حضور در فوتبال جزیره، شناخت بسیاری از تیم‌های ملی انگلیس و ولز و خصوصیات بازیکنان هجومی این دو تیم دارد و البته دوست صمیمی‌اش لوک شاو نیز عضوی مهم از اردوگاه گرت ساوتگیت است.

بنابراین وجود بازیکنی چون تفضلی نه تنها به ضرر تیم ملی تمام نمی‌شود بلکه سود فراوانی هم دارد.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس