کد خبر 1391319
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
مسابقات سقوط آزاد هوابرد سپاه برگزار شد

اولین دوره مسابقات چتربازی سقوط آزاد هوابرد سپاه برگزار و برندگان مشخص شدند.

به گزارش مشرق، اولین دوره مسابقات چتربازی سقوط آزاد رشته هدف‌زنی یادواره شهدای هوابرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

این مسابقات به‌مدت چهار روز و با حضور ۸۰ چتربازی از تمامی نیروها و یگان‌های عملیاتی سپاه به همت هیئت ورزش‌های هوایی و به میزبانی دانشگاه نیروی دریایی سپاه در منطقه زیباکنار برگزار شد.

در این مسابقات در بخش تیمی، تیم‌های تیپ ۳۳ المهدی نیروی زمینی، تیپ اباعبدالله نیروی دریایی و دانشگاه افسری امام حسین به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش انفرادی نیز آقایان فرهمند از دانشگاه امیرالمومنین نیروی زمینی، مداح از نیروی دریایی و ساور از دانشگاه افسری امام حسین موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

به گفته مسئولان برگزاری مسابقات قرار است تیمی متشکل از ده نفر از منتخبین این مسابقات تشکیل شود تا به عنوان تیم چتربازی سپاه پاسداران در رقابت‌های داخلی و بین المللی شرکت کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    2 0
    برادران وهموطنان خرید آواکس از روسیه اوجب واجب هست وبعد نصب بمبها ی سنگر شکن روی آواکسها برای بمباران شدید وگسترده وحمله به خاک دشمن فرضی رژیم صهیونیستی کودک کش اوجب واجب بعدی هست آواکس آواکس آواکس اوجب من واجب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس