کد خبر 1391096
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
ادعای مظلومی درباره استقلالی نشدن نکونام

پرویز مظلومی اعلام کرد که استقلال با نکونام به توافق رسیده بود ولی هجمه های فضای مجازی علیه این سرمربی مانع از آبی پوش شدن این سرمربی شد.

به گزارش مشرق، جواد نکونام گزینه نخست استقلال برای جانشینی فرهاد مجیدی بود. سرمربی فولاد که با آجورلو به توافقاتی نیز دست یافته بود، سرانجام حضور او در این تیم منتفی شد تا آنها به سراغ گزینه های دیگر بروند.

پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره استقلال در گفتگو با برنامه ورزشگاه درباره انتخاب سرمربی جدید گفت: ما یک فرصت ۲۰ روزه را به دلیل جدایی فرهاد مجیدی از دست دادیم. آرزو می کنیم او هر جا که هست، موفق باشد. ما به سراغ مربی ایرانی رفتیم. صحبت کردیم و توافقات هم انجام شد. آقای نکونام در رأس آنها بودند که با ایشان نیز به توافقاتی دست پیدا کردیم. ولی حواشی که ایجاد شد، آوردن مربی ایرانی ریسک بود.

او ادامه داد: استقلال فصل قبل نتیجه فوق العاده ای گرفت و روی سرمربی ایرانی هجمه زیادی بود. بالاخره سبک و سنگین کردند و دیدند صلاح نیست بیایند. در برنامه ای که به تصویب هیئت مدیره رسیده بود، سرمربی خارجی حضور نداشت. ما به حضور سرمربی ایرانی اصرار کردیم. بالاخره یک مربی جوان ایرانی در استقلال نتیجه گرفت و جواب داده بود. چرا باید به سراغ مربی خارجی می رفتیم؟

وی گفت: در هیئت مدیره و برای جذب مربی و بازیکن، تمام اختیار را به آقای آجورلو دادیم. به دلیل جوی که ایجاد کرده بودند، به سراغ سرمربی خارجی رفتیم و حتی اکنون نیز دست بردار نیستند. متأسفانه در فضای مجازی خیلی فعال هستند. هواداران ما نیز احساسی برخورد می کنند. اجازه بدهند تا مدیریت باشگاه که تاکنون به خوبی کار کرده، پیش برود. من از آقای آجورلو تشکر می کنم که واقعا مدیریت کردند.

عضو هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: حدود ۳۵ سال از عمر من در این تیم بوده است. استقلال در هیچ سالی بدون حاشیه نبوده، حتی در دوران خودم. هم مربی و هم بازیکن حاشیه داشتیم. تمام مبلغی که به بازیکنان و کادرفنی بدهکار بودیم، همه را پرداخت کردیم. این به کادرفنی آرامش می دهد. یعنی مدیریت یک تیم به این شکل رفتار کرده تا با آرامش به قهرمانی برسد. اینها را کسی نمی بیند و همه فقط درون زمین را می بینند.

پرویز مظلومی در پایان اضافه کرد: مدیریت باشگاه تلاش کرد و به اینجا رسید و هیئت مدیره نیز پشتیبان بود. ما بیشتر سکوت کردیم و حتی آقای آجورلو نیز زیاد صحبت نمی کردند چون ما یک تیم قوی در بخش معاونت داریم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یه فولادی دو آتیشه. IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 0
    گزارش رو خوندم چیزی درمورد ادعا نگفته بود به نظرم حرفهاش منطقی بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس