کد خبر 1390883
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴

به گزارش مشرق، عبدالله گنجی فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏علیرغم اینکه ایران هیچ نسبت و عضویتی در بریکس ندارد، به دعوت رسمی رئیس‌جمهور چین به عنوان رئیس دوره‌ای بریکس، رئیسی در اجلاس سران بریکس سخنرانی می کند. بریکس شامل اقتصادهای نوظهور جهانی چین،روسیه، هند، برزیل و آفریقای جنوبی است. از کشورهای منطقه غرب آسیا صرفا ایران دعوت شده است.

رئیسی در اجلاس سران بریکس سخنرانی خواهد کرد

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • FR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    12 1
    تاجزاده و حجاریان و زیباکلام و ... سکته نزده اند ؟!
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    10 0
    چه خبرغرورافرینی
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    1 0
    اصلاحطلبان کلا موجودات جالبی هستند،توئیت های امثال جهرمی،بیگدلی،مهاجری و... رو بخونید میبینی طرف هم خودش سوال مطرح میکنه،هم تحلیلش میکنه،هم جوابش رو میده.کاشکه یکی میرفت با این بدبختها مصاحبه میکرد اینقدر فانتزی هاشون رو توییت نکنن.
  • حسين DE ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    1 0
    آقاى رئيسى جاى ايران در بريكس خالى است،چين و هندوستان نزديك به سه ميليارد جمعيت دارند و هر دو كشور از قدرتهاى اقتصادى و نظامى دنيا هستند،برزيل بزرگترين و ثروتمندترين و صنعتى ترين كشور آمريكاى لاتين است با يك اقتصاد نيرومند، روسيه يك ابر قدرت به مام معنا در عرصه نظامى و نقشى بسيار تعين كننده در مناسبات بين الملل،آفريقاى جنوبى قدرتمندترين كشور در قاره آفريقا با اقتصادى نيرومند و تنها در اين سازمان جاى ايران خالى است،با عضويت ايران در بريكس سازمانى بوجود ميآيد بالغ بر ٣/٥ ميليلارد جمعيت يعنى تقريبًا يك سوم جمعيت كل دنيا كه هم داراى پتانسيل بالاى نظامى است و هم اقتصاد نيرومندى دارد،با اطمينان خاطر ميتوان گفت در صورت عضويت ايران در بريكس تمامى تحريمها بر عليه ايران و روسيه تقريبًا بى اثر خواهد شد،حضور آقاى رئيسى در نشست اين سازمان فرصت مغتنمى است تا موضوع عضويت ايران را مطرح كرد كه اميدوارم چنين باشد.
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    6 0
    ایشالا بشیم جزو بریکس و گروه اقتصادی ۸

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس