کد خبر 1390871
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
معاون ترامپ در آلبانی با اعضای تروریست‌های منافقین دیدار کرد

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در سفر به آلبانی با اعضای گروهک تروریستی منافقین دیدار کرد.

به گزارش مشرق، «مایک پنس»، معاون «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز پنجشنبه در آلبانی با اعضای گروهک تروریستی منافقین دیدار کرد.

گزارش فاکس‌نیوز حاکی است مایک پنس در میتینگ این گروهک تروریستی با عنوان «ایران آزاد» شرکت کرده است. او همچنین با «مریم رجوی» سرکرده منافقین هم دیدار کرده است.  

گروهک تروریستی منافقین هر ساله نشست‌هایی را با گروهی از هواداران اجاره‌ای برگزار می‌کند. به عنوان مثال، روزنامه انگلیسی گاردین سال ۱۳۹۷ درباره نشست این گروهک منافقین در پاریس نوشته بود بخش زیادی از حاضران اتباع اروپای شرقی و پناهجویان سوری‌ای بودند که با وعده سفر توریستی رایگان به پاریس، به محل برگزاری این تجمع منتقل شده بودند.

حمایت مقام‌های آمریکایی از گروهک منافقین در حالی ادامه دارد که حتی گزارش‌های رسمی در داخل آمریکا بر حمایت حداقلی از این گروه در داخل ایران اذعان می‌کنند.

گروهک منافقین که تا چند سال پیش در فهرست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا و آمریکا قرار داشت، در سال‌های اخیر با لابی‌گری گسترده و پرداخت مبالغ کلان به سیاستمداران غربی از این فهرست‌ها خارج شده و هر ساله با حربه‌هایی چون برگزاری تورهای رایگان به مقصد پاریس یا سوءاستفاده از پناهجویان، تجمعاتی را برگزار می‌کند. در این نشست‌ها همواره سیاستمداران سابق کشورهای غربی با دریافت مبالغ سنگین، در حمایت از منافقین سخنرانی می‌کنند.

شبکه «ان. بی. سی» چند سال پیش در گزارشی اختصاصی به روابط میان گروهک منافقین و سیاستمداران آمریکایی پرداخته بود. در بخشی از آن گزارش آمده بود: «اکنون، مجاهدین خلق هزاران دلار به سیاستگذاران آمریکایی می‌پردازد تا در مراسم‌های این گروه سخنرانی کنند.»

«جوان استوکر» دبیر نشریه «دیفنس پست» که سال‌هاست بر فعالیت‌های این گروه متمرکز است، به ان. بی. سی گفته است که بر اساس برآورد او، «جان بولتون» ده‌ها هزار دلار از این گروهک پول دریافت کرده و در ازای آن، برای آن‌ها تبلیغ کرده است.  

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    13 3
    ازاین مسخره بازیهاقبلا هم داشته اند
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      5 1
      چشم های قجر مثل جن تو فیلم ارباب حلقه ها با چشمان بیرون زده ست !
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      4 1
      با عجوزه تر شدن قجر و تحلیل لثه ها و فکش دندانهای کروکودیلش بیرون زده و به دلیل سنگینی نزدیک است کنده شود !
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      0 0
      13:52= سال 98 پنس در ملاقات با چند فضانورد و باستانشناس خواهان تحقیق درباره آنوناکی ها ی چشم بیرون زده شد که میگویند از فضا آمده و بشر از نسل آنهاست. سفر به آلبانی ماموریت ویژه ناسا برای پی بردن به عقبه قجر با چشمان عجیبش است . برای مسعود نیازی به تحقیق نیست از ظواهرش پیداست از نسل شامپانزه هاست.
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      0 0
      یکی بود که میگفت خون نجست را کثیف نکن. حالا کثیف ترین ادم ها با نجس ترین ادمها که یک جا جمع شوند چه شود ؟
  • SE ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    3 1
    چرا جای دیگه....!
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    4 1
    اعضای ماده یا نروماده این درندگان وطن فروش بمدت ده ها سال در فرودگاه های بعضی کشورها مانند ترکیه پخش شده بودند و با دروغ و مظلوم نمایی از توریست های ساده و غربزده ایرانی پول گدایی میکردند حالا با همان پول ها و با دلارهای آمریکایی سعودی صهیونیستی به خرید سخنران و تبلیغ برای فرقه تروریستی خود مشغولند
  • علی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    6 1
    واقعا که شما اصلا تو ایران جایی ندارید حتی خانوادهای خودتون تحویلتون نمیگیرن انوقت با پنس قرار میزارید و پولی که از امریکا گرفتید طبق قرار باید اینطوری خرج کنید وقتی اسم مریم بجوی میشنوم حالم هم میخوره
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    5 1
    تعداد کل منافقین در آلبانی ۱۵۰۰تروریست هست. ایران باید با موشک این تعداد رو به درک واصل کند.
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      4 1
      شن ها مامور خدا خواهند بود حیف موشک
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    8 1
    شغال رفته دیدن کفتارهای پیر پاتال آلبانی تخخخخخخخخخ
  • FR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    1 1
    سوالي كه مطرح ميشود اين است كه چرا ايران موشكهاس شهاب ٦ خود را بر سر خائنين به ايرانيان و ايران زمين امتحان نميكند ؟!
    • حامد IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      4 5
      چون هیچ جایی در دنیا مثل عراق بی در و پیکر نیست که هر کی اراده کنه بزندش، جرات داری یه پوکه بنداز تو آلبانی که ضعیف ترین کشور اروپایی هست!!؟؟ ما همه شیریم شیران علم...
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    4 1
    خدا لعنت کنه همه این قوم ظالم جنایتکار را.. چقدر خون مرد و زن و کودک بی گناه به گردنشون هست..
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    0 0
    چرا حکومت ایران پی گیر دستگیری ومحاکمه مریم ومسعود رجوی نیست؟این جانیان 17هزار ایرانی را کشته اند. اگر اینها رها شوند سی میلیون ایرانی را در اینده خواهند کشت اسرائیل این جانیان را برای جنایت در ایران پرورش می دهد. حکومت ایران ازمماشات و ترس از منافقین دست بردارد و مریم رجوی ومسعود رجوی مخفی شده جانی را دستگیر واعدام کند.خطر منافقین برای کشور وملت از خطر امریکا واسرائیل به مراتب بیشتر است نمونه اش عملیات مرصاد است که دان عملیات به اندازه جنگ هشت ساله صدام بیشتر از کشور را تصرف کردند وبیشتر از صدام از ما اسیر گرفتند . دشمن درجه اول کشور وملت منافقین هستند نه امریکا واسرائیل.
  • IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 0
    چقدر این قجر عجوزه شده آرزوی یک دقیقه حکومت در ایران رو داره به گور میبره خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس