کد خبر 1390836
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جنایات غرب نوشت: "دکتر جیمز ماریون سیمز" پدر علم پزشکی مدرن زنان یکی از تحسین شده‌ترین جراحان غرب بوده است. تعداد کمی از پزشکان به اندازه جیمز ماریون سیمز مورد تحسین و نفرت قرار گرفته‌اند.

 "پدر پزشکی زنان مدرن" آزمایش‌های تکان‌دهنده‌ای را روی زنان برده سیاهپوست انجام داده است. آزمایشاتی که بدون بیهوشی انجام شد. 

متخصصان اخلاق پزشکی، مورخان می‌گویند استفاده او از بدن سیاه‌پوستان برده به‌عنوان سوژه‌های آزمایش پزشکی برای درمان بیماری‌ سیفلیس انجام شده است. 

سیمز  معتقد بود که "زنان سیاه‌پوست احساس درد نمی‌کنند!" و مبتنی بر این باور نژادپرستانه، زنان سیاه‌پوست بسیاری را قربانی جاه‌طلبی خود کرد!

برای نمونه وی پس از ۳۰ عمل بدون بیهوشی و بی‌حسی بر روی یک زن برده ۱۷ ساله به نام "آنارچا"، سرانجام روش خود را پس از چهار سال آزمایش کشف کرد و آزمایشات را به اتمام رساند. 

پس از آن بود که سیمز، روش جراحی کشف کرده را برای درمان زنان سفیدپوست با استفاده از بیهوشی به کار برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    67 0
    باید یک کمپرسی فاضلاب و مدفوع ببرن روی قبرش خالی کنند
  • نیما IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    29 0
    خداوند عاملان این جنایت را لعنت کند این پزشک اکنون در دوزخ هست اما زنان سیاه پوستی که مورد ظلم واقع شده اند خداوند در قرآن از آنها به نام مستعفضان اصحاب اعرفه یاد کرده است
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    23 7
    واای از این همه بی رحمی و توحش غرب
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    26 0
    هنگ کردم.
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    5 34
    ابراهام لینکن بالاخره با قطعیت برده داری را ملغی اعلام کرد اما محمد بن مصطفی دست به عصا. فقط. رای به. نیکو بودن آزادی کنیزان و برده های جنسی داد .. بطوریکه عرب. مسلمان بعد بارها تجاوز و شکستن روح و جسم کنیز و برده پیرترین و زشترینشان را آزاد میکرد .. طبق ادعای خود اعراب مسلمان
    • محمد IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      8 0
      اولا ابراهام لینکلن ترور شد و دوباره روز از نو دوما برای تهمت های ناروات سند و مدرک بیار سوما میتونم هزاران جنایتی که همین اروپاییان که عاشقشونید فقط تو یه جنگ جهانی که درست کردم صد میلیون نفر تلفات داشت و به ده ها میلیون زن تجاوز کردن چهارما هرچی دلت میخواد بگو اقیانوس با تف سگ نجس نمیشه
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      1 0
      اولا محمد بن عبدالله صلی الله علیه و آله سیاه و سفید را برابر خواند. در حالی که آبراهام لینکلن علنا اعلام کرد هرگز سیاه را قابل مقابسه با سفید نمی داند. اساسا آمریکاییها تا آن زمان معتقد بودند خواست خدا است که سیاهان برده باشند و این نفرین حضرت نوع حق پسرش حام و ذریه او که سیاهان هستند بوده که برده دیگر بردارانش باشند! ثانیا تا زمان محمد صلی الله علیه و آله 19 نوع برده گیری وجود داشت حتی فروش فرزندان توسط پدر و مادر و دزدیدن مردم، که آن مرد عرب، 18 مورد آن را ممنوع کرد و تنها یک مورد یعنی برده گیری از اسرایی که در حین جنگ اسیر می شوند را نگه داشت. در حالی برده های سیاهپوست آفریقایی همه از آفریقا دزدیده شده بود. ثالثا محمد اعلام کرده همه برده هایی که مسلمان می شدند می توانسند آزادی خود را بخرند و ارباب هم نمی توانست با آن مخالفت کند، اما غربیها تا ابد سیاهان را برده نگاه می داشتند و حتی نسلشان را. رابعا: در اسلام برده ها حقوق مدنی داشتند و از صاحبان خود شمایت می توانستند بکنند. در حالی که در غرب اساسا برده انسان نبود. خامسا اسلام با هنر خاص خود آن برده های خارجی را مدتی به عنوان برده مسلمان می کرد و آموزش می داد و سپس را آنها به بهانه های مختلف آزاد می کرد و آنها بر می گشتند و مبلغ اسلام بین مردم خود می شدند ) دقیقا به همین صورت مردم سواحل شرق آفریقا مسلمان شدند) در حالی که در آمریکا هنوز سیاهان با وجود آنکه اسما آزاد هستند نژاد درجه 2 می باشند. سادسا هدف محمد نجات انسانها با تعلیم آنها بدون رها کردن بیهوده آنها بود، در حلی که هدف لینکلن از آزاد کردن برده ها صرفا نابود کردن اقتصاد حنوب آمریکا بود که به خاطر داشتن برده های بیشتر داشتن از ایالات شمالی جلو می زدند. سابعا بر خلاف ادعای تو همه زنان برده که مادر می شوند به محض فوت صاحبشان آزاد می شدند و این هیچ ربطی نداشت که در آن زمان جوان باشند یا پیر! بر عکس، در غرب زنان پیر برده را هم تا لحظه آخر برای خدمتکاری می خواستند هر چند عموما هیچ برده آمریکایی بیش از 50 سال را نمی دید.
    • دیانی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      1 0
      شما که هنوز نام پیامبر اسلام را به درستی نمی دانید و محمد مصطفی که درود خداوند بر او باد را محمد بن مصطفی خطاب می کنید بهتر هست کمی تاریخ بخوانید بعد فضاوت کنید.آبراهام لینکن هزار و دویست سال پس از پیامبر سلام آن هم در دوران مدرنیته و در کشوری مدعی مدرنیته تلاش کرد و نتوانست اما پیامبر اسلام 1200 سال پیش از او و آن هم در جامعه ای بدوی و جاهلی تلاش کرد و به بهترین وجه موفق شد. پیامبر بدون جنگ و خشونت درهم برداه داری را آرام آرام ملغی کرد در حالی که لینکن در 1200 سال بعد هم با حنگ های فراوان بین شمال و جنوب نتوانست باز هم موفق شود
    • من IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      0 1
      خفه شو . مزدور آلبانی نشین کافر . با این اراجیف نمی‌تونیم نور وجود رسول خدا رو حتی کمرنگ کنین . کاش دم دستم بودی سزای این گستاخی رو میذاشتم‌کف دستت . کافر حرومزاده مرتد .
    • IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      0 0
      اول نام پیامبر اسلام را یاد بگیر بعد تاریخ برده داری و نحوه برخورد اسلام با آنها را از منابع علمی و معتبر بخوان. درخواهی یافت که اسلام به آرامی این پدیده اجتماعی ریشه دار را کنار زد. فقط یک مورد از موارد متعدد آن که اگر کسی روزه واجبش را بدون عذر نگرفته باید جریمه بدهد. یکی از جریمه هایی که می تواند انتخاب کند آزاد کرده بنده یا همان برده است. فهمیدی؟! تو روزه نگرفته ای، جریمه اش اینه که یک نفر دیگر رو آزاد کنی. بقیه موارد را هم برو بخون.
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    3 1
    خدا پدرت را بیامرزه، همین حالا روسیه و حتی چین فیاد می‌زنند دست از این لابراتورهای بیولوژیکی که در اوکراین، گرجستان برای آزمایش روی دی ان ا روس ها یا اسلاو ه داری بردار. اما اجازه پیدا نمی‌کنند راه ب بجایی نمی برند. موضوع یکی دو مورد هم نیست در بین اقلیت‌ها بسیار گسترده است ولی تمام اون کارها ظاهرا برای خودشان با دمکراسی سازگار است.
  • اس.ف IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 0
    نهایت وحشیگریست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس