کد خبر 1390711
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
اسرائیل

رسانه صهیونیستی از بازگشایی سفارت این رژیم در کی یف پس از آغاز جنگ روسیه علیه اوکراین خبر داد.

به گزارش مشرق، روزنامه «یدیعوت آحارنوت» روز پنجشنبه خبر داد که برای نخستین بار از زمان آغاز جنگ تاکنون سفارت اسرائیل در کی یف پایتخت اوکراین بازگشایی شد.

اوایل اسفند گذشته، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی پس از ارزیابی نهایی از شرایط اوکراین و احتمال وقوع جنگ در این کشور، تصمیم به بستن سفارت خود در کی یف گرفت.

بیشتر بخوانید:

اسرائیل ارسال تجهیزات نظامی به اوکراین را بررسی می‌کند

به دنبال تشدید تنش میان روسیه و اوکراین، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کارکنان سفارتش در اوکراین را از پایتخت کی یف به شهر غربی «لویو» منتقل می‌کند. براین اساس تعداد محدودی از دیپلمات‌های اسرائیلی هم به این شهر برای انجام برخی وظایف خود منتقل شدند.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی پس از انجام ارزیابی وضعیت و مشورت با بازیگران مختلف بین‌المللی، تصمیم گرفت کارکنان سفارت را جابجا کند.

حدود ۱۵ هزار شهروند اسرائیل در اوکراین ساکن هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    0 0
    اسرائیل عامل وبانی جنگهای جهانی اول ودوم بوده وبازهم اسرائیل بانی وعامل شروع جنگ جهانی سوم که شروع ان درسوریه واوکراین است شده، اینجاست که به این حقیقت می رسیم کار هیتلر کاملا درست بوده که یهودیان اروپا را در کوره های آدم سوزی می ریخته است واردوگاههای کار اجباری در اروپا برای یهودیان . چون قوم یهود باید نسل کشی شود وگرنه اسرائیل فاشیست ونژاد پرست دیگر نژادها وادیان را نسل کشی می کنند .اسرائیل دشمن ادیان اسلام ومسیحیت است. واسرائیل همیشه به دنبال گرفتن انتقام هولوکاست از اروپا وامریکاست. کهنه سربازان اسرائیل به امید اشغال اروپا در اوکراین وسوریه می جنگند. هدف اسرائیل از فتح واشغال سوریه واوکراین رسیدن به دروازه های اروپاست وبعد از ان اشغال کشورهای اروپایی به اتفاق کشورهای متحدش منجمله ترکیه واوکراین وکشورهای عربی واذربایجان ، اسرائیل کشور به کشور را اشغال می کند تا به هدف نهاییش یعنی دروازه های اروپا ویونان برسد مثل غده سرطانی ،شروع این سناریوی خزنده فتنه شام توسط اسرائیل بود که با بافتح شام وسوریه سرزمین اسرائیل به متحد منطقه ای اسرائیل یعنی ترکیه متصل می شودو ترکیه چسبیده به اروپاست،سران احمق وخائن کشورهای اروپایی وامریکا با کمک به اوکراین در حقیقت به اسقرار اسرائیل در اوکراین وشام کمک می کنند، بلافاصله که جا پای اسرائیل در اوکراین وسوریه وترکیه محکم شود اسرائیل با متحدانش به کشورهای اروپایی حمله هیتلری وناگهانی خواهد کرد وانتقام هولوکاست را از اروپا خواهد گرفت.واسرائیل تمام مسیحیان اروپا را به انتقام هولوکاست نسل کشی خواهد کرد. این خط و اینم نشان.
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      0 0
      دراروپابخاطررشدفساداخلاقی برخی یهودیان المان نازی چون جنبه های برتری نژادی داشت همه ی یهودیان رابدون شناسایی ومحاکمه درهلوکاست میگویندازبین بردولی کودکان وافرادسالم چه فرقی داردیهودی باشندیامسلمان وصهیونیستها هم درپی حکومت اپارتایدی برجهان هستندومردم جهان راحیوان دست اموزخودحتی اگردانشمند وخدارست وخوب باشند میداندوفلسطینی هارابخاطرعرب ومسلمان بودن شهیدنمیکند بخاطربرتری نژادی شهیدمیکند یعنی همین مصیبت سرهرنژادودینی ممکن است بیاورندهمانطورکه جشن ایرانی کشی میگیرند
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    1 0
    به نظرشما رژیم اسراییل اپارتاید دراوکراین درحال جنگ که خیلی ازکشورها ازترس سفارتشان رامیبستند انهم باسابقه وتلفات رسمی درجنگ باروسیه درکنارورودتروریستهای داعشی ونازی هاوتصاویرارسال سلاح به مبارزین ضدروسی درجنگ دراوکراین معنی دیپلماتیک داردیامعنای ادامه ی نبردوویرانی دراوکراین
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    0 0
    باز گشایی انگل خانه ، مزدوران صهیونیستی در اوکراین نشانه ای از دروغگویی های .آنها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس