امیر آشتیانی: فضا برای حرکت‌های بزرگ در وزارت دفاع فراهم است

به دستور امیر آشتیانی، نماینده وی در استان اصفهان به همراه برخی از مسئولین شرکت هواپیما سازی وزارت دفاع (هِسا) به نمایندگی از وزیر دفاع از خلبانان تازه مجروح شده جنگده F-۱۴ عیادت کرد.

به گزارش مشرق، به دستور امیر آشتیانی وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح، نماینده وی در استان اصفهان به همراه برخی از مسئولین شرکت هواپیما سازی وزارت دفاع (هِسا) به نمایندگی از وزیر دفاع از خلبانان تازه مجروح شده جنگده F-۱۴ عیادت کرد.

در این دیدار، نماینده وزیر دفاع به همراه سایر مسئولان استانی با حضور در بیمارستان الزهراء اصفهان ضمن عیادت از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و ابلاغ سلام وزیر دفاع، از نزدیک در جریان سلامتی و روند پیگیری درمان این عزیزان قرار گرفت.

گفتنی است؛ هواپیمای جنگنده F-۱۴ متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چندی پیش در حین ماموریت پروازی در حوالی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی دچار نقص فنی شد و خوشبختانه خلبان و کمک خلبان این جنگنده با اقدام به موقع و خروج اضطراری، دچار جراحت و آسیب دیدگی خلبانان شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    2 3
    همه میدونن خرید آواکس از روسیه اوجب واجب هست وبعد نصب بمبها ی سنگر شکن روی آواکسها برای بمباران شدید وگسترده وحمله به خاک دشمن فرضی رژیم صهیونیستی کودک کش اوجب واجب بعدی هست آواکس آواکس آواکس اوجب من واجب
  • سیدمرتضی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    2 0
    امیدوارم هرچه زودت فکری به حال خرید جنگنده بشه واقعا نیازه مخصوصا موشکهای دور برد هوا به هوا و آواکس هرچند هنوز برای خرید اواکس زوده چون هنوز زیساخته نسل جدید جنگنده موجود نیست
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    2 0
    تشکر ویژه از شرکت مارتین بیکر بابت نجات جان خلبانان عزیز و همچنین عوامل فنی نهاجا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس