کد خبر 1390438
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
ساعت هوشمند R100 ریلمی به زودی معرفی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ریلمی به‌زودی ساعت هوشمند R۱۰۰ را با طراحی دایره‌ای و شارژدهی هفت روزه معرفی می‌کند.

به گزارش مشرق، اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد ساعت جدید شرکت ریلمی که TechLife Watch R۱۰۰ نام دارد، سه روز دیگر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. این ساعت هوشمند برخلاف مدل S۱۰۰ که بدنه‌ای مشابه اپل‌واچ داشت طراحی دایره‌ای دارد. به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند R۱۰۰ به تنوع بیشتری از قابلیت‌ها مجهز است.

ساعت هوشمند R۱۰۰ ریلمی بزودی معرفی می‌شود

ساعت هوشمند S۱۰۰ بیشتر مانند مدل پیشرفته‌تر Dizo Watch ۲ بود؛ به نظر می‌رسد که چنین ارتباطی بین ساعت هوشند R۱۰۰ و Realme Watch S وجود دارد. ساعت جدید شرکت ریلمی دارای نمایشگر ۱.۳۲ اینچی خواهد بود در حالی که Watch S از نمایشگر ۱.۳ اینچ استفاده می‌کرد. ریلمی اعلام کرده است که نمایشگر ساعت جدید این شرکت مانند مدل Watch S از نوع TFT است و محتوای بصری را با وضوح ۳۶۰ * ۳۶۰ پیکسل نشان می‌دهد.

ساعت هوشمند R۱۰۰ ریلمی بزودی معرفی می‌شود

بدنه ساعت TechLife watch R۱۰۰ آلومینیوم مات در رنگ‌های مشکی یا نقره‌ای است. شرکت سازنده اعلام کرده است که ساعت جدید با یک بار شارژ تا هفت روز دوام می‌آورد؛ در حالی که Watch S تا ۱۴ روز شارژدهی دارد. ساعت جدید برخلاف مدل پیشین قابلیت پاسخ به تماس‌های تلفنی را دارد. ریلمی قصد دارد ۲۳ ژوئن ۲۰۲۲ ساعت جدید خود را رونمایی کند.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس