پدافند هوایی ارتش هیمنه ابرقدرت‌ها را به چالش کشیده است

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اشراف اطلاعاتی و عملیاتی این نیرو اظهار داشت: این نیرو نقش ارزنده، حساس و شگرفی در به چالش کشیدن هیمنه ابر قدرت‌ها و نیز تغییر معادلات نظامی در منطقه خاورمیانه ایفا می‌کند.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در دیدار با دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) این نیرو، اظهار داشت: امروز نیروی پدافند هوایی نقش ارزنده، حساس و شگرفی در به چالش کشیدن هیمنه ابر قدرت‌ها و نیز تغییر معادلات نظامی در منطقه خاورمیانه ایفا می‌کند.

وی افزود: پیشرفت علمی بویژه در حوزه علوم پدافندی و همچنین ارتقای دستاوردهای نظامی، برگ برنده و متضمن قدرت بازدارندگی و توان دفاعی کشورمان است.

امیر سرتیپ الهامی با اشاره به اینکه پدافند هوایی ارتش متناسب با انواع تهدیدات موجود در حال توسعه و کسب موفقیت است، خاطر نشان کرد: کاهش امنیت دفاعی کشورمان تمامی ابعاد اقتصادی، فرهنگی، پزشکی، صنعتی و ... را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: پژوهش محوری پایه و اساس پیشرفت علمی در مجموعه پدافند هوایی است که بطور متعدد توجه ویژه به تحقیق و پژوهش در توصیه‌های فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) تاکید شده است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان تصریح کرد: اعتماد به نفس در مجموعه پدافند شعار ما می‌توانیم را تجلی بخشید و شاهد قطع وابستگی کشور در تمامی عرصه‌ها هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 3
    مصرف داخلی
    • رحمت عیدی IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      0 0
      حرفهای سرتیپ الهامی عزیز امید بخشیدن و اطمینان خاطر دادن به مردم است امید به اقتدار حال و آینده و اطمینان از امنیت کشور و رسیدن به هدف هدفی که رسالت تاریخی ایرانیان است یک رسالت تاریخی و خدایی که خداوند متعال بر عهده ایران و ایرانی گذاشته است(مصرف داخلی) و از آنجایی که هیچ مسئله تک بعدی در دنیا وجود ندارد به دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی و اسلام اصیل و انقلاب میفهماند که مادر مقابل جنگ ترکیبی شما علیه ملت و مملکت و آرمان خودمان ایستاده ایم(مصرف خارجی)، دوست من شما هم بهتر است کمی زاویه نگاهت را عوض کنی حداقل مشخص کنی کجا ایستاده ای یجوری میگی مصرف داخلی انگار با دروغ و فریب قصد شیره مالیدن سر مردم رو داره! یعنی اونهمه شکستهای تکنولوژیکی جبهه غربی عبری عربی رو در تقابلات نظامی و امنیتی مقابل ایران ندیدی؟ کلکسیونی از پیشرفته ترین پهپادهای غربی که غنیمت گرفتیم و یه دوجین پهپادهایی که منهدم شدن و کلی عملیات جنگالی و سایبری علیه پدافندهای آمریکایی و اسرائیلی و هک کردن اون پهپادها در سوریه و عراق و....... کلی موارد دیگر
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    1 1
    همه میدونن خرید آواکس از روسیه اوجب واجب هست وبعد نصب بمبها ی سنگر شکن روی آواکسها برای بمباران شدید اورشلیم وبیروت حمله گسترده وحمله به خاک دشمن فرضی رژیم صهیونیستی کودک کش اوجب واجب بعدی هست آواکس آواکس آواکس اوجب من واجب
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    0 0
    بله دقیقا همینه
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    0 1
    هر هفته دارن با پهپاد پارچینو میزنن
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    1 0
    چجوری؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس