سلامی - کراپ‌شده

فرمانده‌کل سپاه پاسداران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی سیاسی شده و آمریکا دنبال یک فرار آبرومندانه از بلاد اسلامی است، گفت: در آینده‌ نزدیک ایران جزء قدرت‌های تراز اول جهان خواهد بود.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی ظهر امروز در اجلاسیه کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران امروز در حال افول هستند، گفت: اگر اخبار را دنبال کنید خواهید دید که رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی سیاسی شده و آمریکا دنبال یک فرار آبرومندانه از بلاد اسلامی است.

فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: سرزمینی که صدای اذان در آن طنین‌انداز می‌شود جایی برای حضور و نفوذ مشرکان نیست.

وی با اشاره به اینکه تاریخ پر است از رویارویی ما با دشمنان مختلف یادآور شد: همواره کسی که باید عقب‌نشینی کند دشمن بوده است.

سرلشکر سلامی دشمنان را بی‌رمق، ناتوان و ناامید از تعقیب اهدافشان دانست و افزود: استکبار سرگردان برای یافتن راهی برای خروج است اما همین دشمن زخمی است و کینه‌های عمیق دارد. در باور دشمنان نمی‌گنجید که ایران با دست خالی بتواند منطق انقلاب را در سراسر جهان جاری و در برابر دشمن تا دندان مسلح صف‌آرایی کند.

وی ادامه داد: دشمن گمان نمی‌کرد ملت ایران ۴۴ سال در مبارزه‌ای مستمر و جهانی سربلند و سرافراز بماند و امروز برای تجلیل از حماسه‌آفرینان دیروز خود مجتمع شود.

سلامی با بیان اینکه این روزها دشمن عاجز ما به وطن‌فروشان و پناهندگان خیانتکار امید بسته است،  گفت: این افراد شاید هم‌زبان ما باشند اما سخن دشمن را ترجمه می‌کنند و در خیال باطل خود گمان می‌برند می‌توانند مغزها و قلوب مردم ما را در کنترل خود بگیرند.

فرمانده سپاه اظهار داشت: مردمی که برای حفظ  نظام و انقلاب صدها هزار شهید داده‌اند هرگز از آرمان‌ها و اهداف انقلاب دست نمی‌کشند و از امام خود جدا نمی‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ دشمنی خیرخواه ملت ایران نیست، گفت: آرزوی ما این است که قربانی ملت ایران شویم تا همواره بدرخشد و آرمان‌هایش را دنبال کند.

سلامی تصریح کرد: کشور در حال قدرت گرفتن است و در آینده‌ای نزدیک ایران جزو قدرت‌های تراز اول جهان خواهد بود؛ این حقیقت در حال شکل‌گیری است و اکراهی از بیان آن نداریم.

فرمانده سپاه بیان داشت: خداوند ما را با دشمنان بزرگ روبرو کرده تا قوی شویم، ما هم تا آخر راه را ادامه خواهیم داد چراکه جهاد به ما نشاط و روحیه می‌بخشد و هیچ عظمتی در جهان تصادفی نیست، مجاهدت و تلاش می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه جانبازی‌ها و مجاهدت‌های مردم و عشایر غیور سد راه اشرار شد، افزود: رشادت‌های اقوام مختلف بود که ایران  را پیروز نبردی جهانی کرد و صفحات زرینی از رشادت و فداکاری در تاریخ ثبت نمود.

سلامی اضافه کرد: هیچ کشوری در میان انبوه دشمنان و آتشی از شرارت دوام نمی‌آورد مگر با شجاعت و شهادت؛ همین روحیه است که جامعه را قوی، امن و آرام می‌کند.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب داستان شرف و آزادگی ملت ایران است، یادآور شد: اصلی‌ترین پیام انقلاب این بود که ما جز خداوند متعال برده و بنده هیچ قدرتی نخواهیم بود.

وی ادامه داد: استکبار ایران را افسرده، عقب‎‌مانده، محتاج بیگانگان و مطیع سیاسی می‌خواست اما امام(ره) جنگی بزرگ را پذیرا شدند تا با این نگاه مقابله کنند.

سلامی خاطرنشان کرد: در ادامه راه رهبر معظم انقلاب با الهام از عاشورا و قرآن این کشتی را از میان گرداب‌های سهمگین و سخت به ساحل آرامش و امنیت هدایت کردند.

فرمانده سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود تقدیم ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری را حجت و برهان وفاداری، غیرتمندی، مردانگی و وفای به عهد جامعه عشایری دانست و افزود: صراحت کلام، صفای باطن، استواری، شکیبایی در برابر سختی‌ها و بخشندگی عشایر را در دل ملت ایران محبوب کرده است.

وی جامعه عشایری را بازتاب طبیعتی دانست که با آن مأنوس هستند و اظهار کرد: عشایر در حین تنوع در لباس و آداب و رسوم انسجام و وحدتی مثال‌زدنی دارند که این کنگره تجلی همین وحدت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    3 6
    درود بر ایران اسلامی قدرتمند. انقلاب اسلامی امتداد غدیر است و قطعا طبق وعده الهی حق بر باطل پیروز است
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    2 8
    همه میدونن خرید آواکس از روسیه اوجب واجب هست وبعد نصب بمبها ی سنگر شکن روی آواکسها برای بمباران شدید وگسترده وحمله به خاک دشمن فرضی رژیم صهیونیستی کودک کش اوجب واجب بعدی هست آواکس آواکس آواکس اوجب من واجب
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    2 0
    درود برسردار اسلام که با کشورش روراست وخوش برخورد وبا دشمنانش جدی واخم کرده-بهترین خبر خوشحال کننده اینشالله(بالستیک وکلاهک اتمی بازدارنده باشه)تا هرغارتگر وهابی وصهیونیسم ...هرغلطی نتوانند بکنند وادعای داشتن بمب اتم کنند
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    3 1
    سردار
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    2 1
    بنظرم علاوه برلطف همیشگی خداوامام زمان ورهبری مقتدرودلسوزوسالم مااین انقلاب مردمی واعتقادی باهمه ی نفوذی ها ومنفعت گراهاباارز ملت مدیون سه نفراست که رشد کردیکی شهیداحمدکاظمی باستادبندی ها ونظارت برساخت وسایل دفاعی دومین عزیزشهیدحسن تهرانی مقدم باساخت واحداث ورشدموشکی وسومی شهیدسلیمانی که این انقلاب راجهانی کردودرمنطقه گروههایی که هرکدام رشدقدرت میکنند است بقیه نظامیان ایران روی بنای نرم افزاری وسخت افزاری این سه شهیدبه جلومیروند وشتاب راکم وزیادبالیاقت وکارخودجلومیبرند
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    3 4
    مردم در تورم و فحشا و بیکاری نگهداشتید وضع هروز بدتر می شه کشورهای عربی دشمن ایران بوده اند و خواهند بود با اسراییل متحد شدن
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      1 1
      تفاله های استعمار انگلیس خبیث در منطقه توی نوبتند،الان نوبت فرزندان شیطان در فلسطین اشغالی است.
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    3 1
    سردار
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    2 1
    مصرف داخلی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس