پیرهادی

مهدی پیرهادی گفت: حوزه فرهنگی و اجتماعی حوزه ای تخصصی است و مسائل و آسیب‌های اجتماعی بسیار پیچیده است و نیازمند آسیب‌شناسی و ریشه یابی می باشد.

به گزارش مشرق، مهدی پیرهادی از نحوه گزارش دهی معاون شهردار تهران انتقاد کرد و گفت: اینکه یک معاون چند دقیقه صحبت کند و برای آن وقت بگذاریم، شیوه غلطی است.

وی ادامه داد: گزارش باید به گونه ای باشد که در آن اعلام شود برنامه جامعی در حوزه های مختلف از جمله معتادان متجاهر، گرمخانه‌ها، متکدیان و سایر مسائل وجود دارد و قرار است طی چهار سال چه اتفاقاتی رخ دهد؛ مشکلات با چه روش هایی و در چه بازه زمانی و با چه روشی و برش های برنامه به همراه جزئیات آن به شورا ارائه شود.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: این نحوه گزارش دهی مربوط به ۸۰ سال پیش و غیرعلمی است اما امروز نیازمند ارائه گزارشات علمی هستیم.

وی بر ضرورت توجه به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: هر جا در کشور از ظرفیت مردمی و سمن ها استفاده کنیم، موفق بوده‌ایم و اکنون نیز باید با تاکید بر آموزش و پیشگیری از ظرفیت مساجد و سراهای محلات و ظرفیت مردم برای پیشبرد اهداف استفاده کنیم.


سبک زندگی شهید چمران به الگوی جوانان و مدیران تبدیل شود

 مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه با اشاره به سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران، گفت: ایشان برای همه ما در دوران نوجوانی و جوانی الگو بودند و به واسطه درجات علمی ایشان و مجاهدت هایشان، خاطراتی درس‌آموز به جا گذاشته اند.

وی افزود: در سال‌های گذشته در خصوص ابعاد شخصیتی ایشان خیلی کم کار شده است و همه مجموعه ها و رسانه ها باید در این خصوص ورود کنند.

پیرهادی ادامه داد: ای کاش میشد سبک زندگی شهید چمران در زندگی جوانان امروز و بسیاری از مدیران جاری شود.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران همچنین از نجات جان ۳۰ شهروند در آتش سوزی مرکز تجاری بلوار فرحزادی در شب گذشته، تشکر کرد و گفت: به دلیل نمای کامپوزیت و قابل اشتعال بودن این مجتمع، آتش سریع به طبقات فوقانی این مجتمع سرایت کرد.

وی ادامه داد: در مدت زمان کوتاهی چند تیم آتش نشانی به محل اعزام شدند و توانستند با کنترل حریق, ۳۰ شهروند را نجات دهند.

وی با بیان اینکه از رشادت‌های همکارانم سپاسگزارم، اظهارداشت: ضرورت دارد مسائل ایمنی به ویژه در اماکن عمومی رعایت شود و همه دستگاه‌های متولی مسئولیت خود را در این خصوص انجام دهند تا کمتر شاهد آتش سوزی و خطرات احتمالی باشیم.

پیرهادی همچنین خواستار اجرای مبحث ۳ مقررات ملی ساختمان شد و گفت: ضروری است نسبت به اخطار هایی که دستگاه‌های متولی به ساختمان‌های ناایمن می دهند اهتمام بیشتری شود تا جان شهروندان به خطر نیفتد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس