کد خبر 1389959
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
قطع برق

رئیس مرکز پایش شرکت برق از قطع کردن انعشاب برق ۸ دستگاه اداری پرمصرف در تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، همزمان با گرم شدن هوا و افزایش مصرف برق برای دستگاه‌های خنک‌کننده در جامعه شرکت توزیع برق تهران در اطلاعیه‌ای قبلاً اعلام کرده بود که دستگاه‌های اداری و سازمان‌ها و وزارتخانه‌های دولتی حتما باید الگوی مصرف را رعایت کنند، وگرنه با قطعی انشعاب همراه می‌شوند.در این زمینه امروز مسعود نصری رئیس مرکز پایش شرکت برق اعلام کرد:‌ دستگاه‌هایی که الگوی مصرف را رعایت نکنند قطع انشعاب آنها از طریق کنترل از راه دور و یا از طریق اعزام اکیپ‌های سیار قطع می‌شود امروز هم در ساعت ۱۲، ۸ دستگاه اجرایی و اداری که بیش از الگوی تعریف شده برق مصرف کرده بودند قطع شد.

وی گفت:‌دستگاه‌هایی مانند جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، شعبه مرکزی بانک کشاورزی (سرپرستی)، بانک تجارت، سازمان راهداری،‌نمایشگاه بین‌المللی،‌اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و ساختمان مرکز مخابرات ایران قطع شد.

به گفته نصری، در ساعت ۱۲ که عمده کارهای اداری انجام شده و ارباب رجوع کمتر می‌شود دستگاه‌هایی که نسبت به رعایت الگوی مصرف کوتاهیی کنند و بیش از الگوی مصرف برق داشته باشند انشعاب آنها قطع می‌شود همچنین ۲۵۰ تیم عملیاتی نیز در این زمینه فعال شده‌اند که مصرف برق ادارات و سازمان‌ها پایش می‌شود و بازدید میدانی از ادارات انجام می‌شود.

رئیس مرکز پایش شرکت برق گفت:‌همه دستگاه‌های اداری و سازمان‌ها موظف هستند الگوی مصرف را رعایت کنند که اگر برق آنها قطع شد باید از طریق ژنراتور تأمین برق اضطراری اقدام کرده و مردم در این ادارات معطل نشوند.

وی همچنین گفت: بعد از قطع انشعاب برق دستگاه‌های اداری باید بالاترین مقام در آن سازمان یا اداره مراجعه کند و تعهد بدهد که الگوی مصرف برق را رعایت می‌کند بعد از آن انشعاب آنها وصل خواهد شد.

به گفته نصری، سه اداره از ادارات یاد شده تا کنون چندین بار تذکر گرفته و انشعاب‌شان قطع شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ر.ب IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    1 2
    20 ساله یه شرکت کار میکنم تا حالا شبکار نبودم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس