کد خبر 1389916
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
رتبه بندی معلمان

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: سوال بنده این است چه زمانی قرار است رتبه بندی معلمان اجرا شود؟ چرا که مجلس قانون آن را تصویب کرده و باید الان اجرایی شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۳۱ خرداد) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی خطاب به وزیر بهداشت و درمان اظهار داشت: بسیاری از داروهای بیماری‌های خاص گران شده است و تعداد زیادی از مردم به ما مراجعه کردند و می‌گویند توان پرداخت هزینه‌های درمان را ندارند.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: آقای ساداتی نژاد! به داد دامداران و مرغداران برسید. دامداران و مرغداران برای تأمین خوراک دام و طیور توان ندارند و اگر این مسیر ادامه پیدا کند حتماً تولید دچار آسیب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وعده وزیر آموزش و پرورش برای اجرای رتبه بندی معلمان

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز صنایع آسیب‌های زیادی به دلیل قطعی برق دیده‌اند و وزیر صنعت، معدن و تجارت باید این موضوع را ساماندهی کند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: چه زمانی قرار است رتبه بندی معلمان اجرا شود؟ چرا که مجلس قانون آن را تصویب کرده و باید الان اجرایی شود پرداختی بازنشستگان ایران دارد و رئیس سازمان برنامه و بودجه باید تدابیر لازم را برای حل این مشکل اتخاذ کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    1 0
    با سلام :آقا معلم ها سر کارند رتبه بندی 10سال اجرا نشده بازهم اجرا نخواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس