آخرین رقم پیشنهادی پرسپولیس به سعید صادقی مشخص شد/ رفتار عجیب بازیکن مد نظر سرخابی ها و مدیر برنامه هایش!

باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال به خدمت گرفتن سعید صادقی هافبک فصل قبل گل گهر است.

به گزارش مشرق، یکشنبه‌شب بود که برخی با هیجان از برگزاری جلسه شبانه میان مدیربرنامه‌های سعید صادقی و مسئولان باشگاه پرسپولیس خبر دادند؛ اما هرچه بیشتر جست‌وجو کردیم کمتر درمورد برگزاری این جلسه شنیدیم. طبق اخباری که قبلا منتشر کردیم قرار بود عصر یکشنبه جلسه‌ای برگزار شود که این اتفاق نیفتاد. برخی گفتند جلسه شبانه برگزار شده که باشگاه اظهار بی‌اطلاعی کرد! گفتند مدیربرنامه‌های این بازیکن اعلام کرده قرار است با خود صادقی درمورد پیشنهاد پرسپولیس صحبت کند.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد آخر پرسپولیس به ستاره تیم‌ملی

این‌قدر خبر به واقعیت نزدیک بود که برخی رسانه‌های آبی‌رنگ از احتمال سرخپوش شدن صادقی ابراز نگرانی کرده و از باشگاه استقلال خواسته بودند جدی‌تر مذاکرات با این بازیکن را دنبال کنند اما این موضوع هم مورد تایید قرار نگرفت. شنیدیم مدیربرنامه‌های این بازیکن که همزمان با استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها وارد مذاکره شده با گل‌گهر هم مذاکره کرده و پیشنهاد قابل‌توجه این باشگاه را هم در دست دارد. ضمن اینکه با فولادی‌ها هم مذاکراتی برسر این بازیکن داشته است.

ظاهرا مدیربرنامه‌های این بازیکن فعلا یک تور باشگاه‌گردی را پشت‌سر می‌گذارد و عجله‌ای هم برای عقد قرارداد صادقی ندارد و می‌خواهد مثل فصل قبل و مانند قاسمی‌نژاد تا روز آخر هیجان یک انتقال کاملا معمولی را به اوج خود برساند! پیگیری‌ها از منابع آگاه نشان می‌دهد مدیران پرسپولیس حاضر شدند تا سقف ۲۰میلیارد تومان (احتمالا برای ۲ سال) به صادقی پرداخت کنند تا قرمزپوش شود اما ظاهرا این رقم هم نتوانسته او و مدیربرنامه‌هایش را راضی کند و فعلا می‌خواهند صبر کنند شاید تیمی پیدا شود و رقم بیشتری پرداخت کند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تاج IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    2 0
    یعنی خاک بر سر بازیکنی که دوره افتاده و داره گدایی مبلغ بیشتر میکنه. تیمهای استقلال و پرسپولیس نباید اینجور اشخاص را اصلا بزرگ کنن و هر دو باشگاه برای یکبارم که شده مردونه بگن نمیخواهیم بیایی به تیم ما. این لیاقتش همون تیمهای شهرستانی هستن.
    • اس اس IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      2 0
      چقدر پرو شده این ستاره تیم ملی😂 با ۳۰ گل زده
    • ستاره IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      3 0
      چطوره روز مزد کار کنی؟ روزها برو کنار میدون یا چهارراه بشین ببین کدوم تیم میاد بری براش چند دقیقه بازی کنی؟ اصلا قیافت به میلیارد نمیخوره😄😅 نهایتا هر بازی ۲۰۰ هزار تومن بهت بدن باید خداروشکر کنی😁
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      2 0
      خوبه یامگا یا سیلوا نیست
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    2 0
    والا همچین بازیکن بزرگی هم نیست که اینجوری براش مبلغ زیاد تعیین میکنید. از اونایی هست که وسط فصل بخاطر یک میلیون بیشتر از تیم جدا میشه. بابا این چقدر پلشته. لیاقت پوشیدن تیمهای بزرگ پایتخت رو نداره. همون هوای خرما پزون جنوب به کارش میاد که فقط عرق بریزه.
    • تخت جمشید IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      2 0
      با این راهی که در پیش گرفتی یک دفعه از عرش میرسی به فرش" انقدر دندون گرد نباش" هم زمان داری با ۵ تیم مذاکره میکنی؟؟ خوبه حالا بازیکن اسم و رسم داری نیستی تو لیگ برتر مثل امیری و ترابی" وگرنه الان میگفتی هر هفته باید برای یه تیم بازی کنم"
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      1 0
      گدا و این همه ادا
    • نتش IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      1 0
      شبیه ته دیگ سوخته میمونه.خیال کردی خیلی زرنگی که همزمان با نصف تیمهای لیگ برتری مذاکره کردی
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      0 0
      من پرسپولیسی هستم اما واقعا تیمهای سرخ آبی پایتخت انقدر بدبخت شدن که مبلغ یه بازیکن بی نام و نشان رو که فقط ۱ فصل خوب بوده رو انقدر بالا ببریم که سرگیجه بگیره. ۲۰ میلیارد ۳۰ میلیارد چه خبره؟؟؟ یه بار مصدوم بشه دیگه تمومه.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 0
    مثل فصل قبل و مانند قاسمی‌نژاد! مثل اون هم هیچ گلی نمیشه! کسی که ظرفیت یه همچین جایگاهی رو نداره(جایگاه خاصی هم نیست) به جایی هم نمیرسه از این دوستمون بزرگترهاش با مشاوره اشتباه همین مدیر برنامه ها رفتن تو باقالی ها...
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      0 0
      دقیقا
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      0 0
      یاد محمدنوری و حقیقی و پولادی افتادم که برای پول بیشتر رفتن به تیمهای دیگه و بعدش هر کاری کردن نتونستن برگردن به پرسپولیس. یکی هم مثل طارمی که موند تو پرسپولیس و الان داره تو پورتو بازی میکنه. راهی که انتخاب کردی راه خوبی نیست برادر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس