کد خبر 1389167
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
image-20220619183349-1.png

برادر عروس رهبر معظم انقلاب می‌افزاید: داخل کانکس نشسته بودیم؛ ناگهان یک صدای تکان دهنده از سقف فلزی به گوشمان رسید که همه جا خوردیم.

به گزارش مشرق؛ در یکی از برنامه‌های شبکه افق سیمای جمهوری اسلامی ایران، مساله‌ای در مورد محل سکونت حضرت آیت الله خامنه ای در اوایل ایام انتخاب ایشان به عنوان رهبر انقلاب مطرح شد.

در این برنامه تلویزیونی، میهمان برنامه به نقل از یکی از محافظان امام خمینی(ره) نقل می‌کند: «رهبر انقلاب در ساختمان دولتیِ متعلق به ریاست جمهوری زندگی می‌کردند، عده‌ای می‌خواستند برای آقا ساختمانی احداث کنند که با مخالفت رهبری مواجه شدند و آقا سه، چهار سال اول رهبری را در کانتینر (کانکس) زندگی می‌کردند»

نقل این موضوع، واکنش‌هایی را در پی داشت. محمد هاشمی رفسنجانی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما درباره اینکه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای چند سال ابتدای رهبری‌شان را در کانکس زندگی می‌کردند، گفت: بنده اصلاً به یاد ندارم که رهبری در کانکس زندگی کرده باشد؛ اصلا نمی‌توانم چنین چیزی را تایید کنم! بنده اطلاع دقیقی از این ماجرا ندارم اما تا جایی که مطلعم اصلاً چنین چیزی اتفاق نیفتاده است.

به همین علت به بازخوانی خاطرات محمدحسین خوشوقت فرزند آیت الله خوشوقت در مورد مراسم ازدواج دختر آیت‌الله و پسر مقام معظم رهبری که در منزل حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای برگزار شد پرداختیم:

فرزند آیت الله خوشوقت در مورد این مراسم می‌گوید: در مراسم بله‌بران همشیره که در منزل مقام معظم رهبری برگزار شد، حضور داشتم. بستگان درجه یک دو طرف هم حضور داشتند. از آن طرف هم فرزندان مقام معظم رهبری و برادر همسر ایشان بودند. آقای حجازی و چند نفر دیگر هم بودند.

وی می‌افزاید: این مراسم در یک خانه پیش ساخته ساده برگزار شد! منزل مقام معظم رهبری در همین کانکس بود! غرب منطقه ریاست جمهوری در خیابان آذربایجان، یک فضای خالی بود که در آن جا با کانکس یک ساختمان یک طبقه ای درست کرده بودند. محل کار مقام معظم رهبری هم در همین سازه قرار داشت.

برادر عروس رهبر معظم انقلاب می‌افزاید: داخل کانکس نشسته بودیم؛ ناگهان یک صدای تکان دهنده از سقف فلزی به گوشمان رسید که همه جا خوردیم. یک میوه کاج رها شده بود و روی سقف فلزی کانکس افتاده بود. پیش خود گفتم، این سازه، در عین سادگی بیش از حد، نا ایمن هم هست. نکند خدای ناخواسته، اتفاقی برای رهبری و خانواده‌شان بیفتد!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • TR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    6 3
    اره یکی کمل با مدرک و با زبون آشکار حرف بزنه ما هم قانع بشیم
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      5 3
      اینا به خانه پیش ساخته ، کانکس میگن !!!!
    • . IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      4 3
      خودت کاملشو برو بخون، سرانه ی مطالعه ی کتاب خیلی پایینه تو ایران، برو بخون
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      10 6
      کسی که خودش رو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد .کسانی که بخاطر یه مدل ماشین بالاتر یا یه محله بهتر سر هم کلاه میزارن و حلال و حروم قاطی میکنن معلومه باور نمیکنن بالاترین شخص مملکت تو کانکس بوده.همین چند وقت پیش هم که عکسهایی از منزل ساده رهبری منتشر شد عده ای گفتند دروغ و شانتاژ رسانه ای است در حالیکه کسانیکه با آقا در ارتباط هستند همگی اعتراف به سادگی زندگی آقا دارند.
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      4 2
      شما میخوای باور کن میخوای نکن
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      0 0
      برو خودت مطالعه کن
  • یک ایرانی اصیل IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    19 8
    درود بر رهبر عزیزم
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    12 0
    میگه نمی توانم تایید کنم بعد میگه اطلاع ندارم و بعد میگه غیر ممکن هست!
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    6 7
    اتفاقا طرح بدی نیست باور کنید از مستاجری خیلی بهتره، مردم هی اسباب کشی نکنن، میشه قسمتی از مردم رو اینطور از سر مستاجری با این تورم راحت کرد. دولت کمک کنه و محل مناسب مشخص کنه، با وام چند تا کانکس که کنار هم امکانات یه خونه ۶۰ متری رو داشته باشه . خونه خود ما الان قدیم ساخته کم مشکل پیش میاد؟
  • ولی زاده IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    11 4
    این مورد رو جایی خوندم که حتی این خونه ای که ایشون ساکن بودن یه مکانی پیش ساخته بوده که از کانکس هم کمتر بوده و نامقاوم البته با این مطالب معتبری که دیگران از ایشون گفتن کاملا جور درمیاد ایشون فوق العاده اهل رعایت و با تقوا هستن و خداروشکر می کنیم ایشون رهبر ایرانن خداحفظشون کنه
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 1
    قابل تامل است
  • شهاب IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    3 0
    تو اینکه رهبر با سادگی تمام زندگی میکنن زندگی شون واقعا الگو زندگی حاکم اسلامی هست شکی نیست. منتها اونجایی که گفته شده هاشمی بی خبر بودن(علارغم رفاقت بین شون) یه کم لطفی داره.احتمالا آقای هاشمی منظورش این بوده که خونه پیش ساخته با کانکس فرق داره...
  • یوسف IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 0
    خدا نگذرد از امثال محمد هاشمی وطایفه هاشمی وتکنو کراتهای مال دوست ودنیا زده دولت هاشمی واطرافیان تجمل گرا را که اشرافیت را ترویج دادند وسادگی وزهد امثال مقام معظم رهبری را هم بیشرمانه انکار میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس