آل پاچینو «تیموتی شَلِمِی» را جایگزین خود در «مخمصه» معرفی کرد

آل پاچینو گفت «تیموتی شالامی» بازیگری فوق‌العاده است و می‌تواند به جای او دنباله فیلم «مخمصه۲» را بازی کند.

به گزارش مشرق، آل پاچینو گفت «تیموتی شالامی» بازیگری فوق‌العاده است و می‌تواند به جای او دنباله فیلم «مخمصه۲» را بازی کند.

پس از ۲۷ سال، پیگیری فیلم «مخمصه» تقریباً به پایان رسیده است. مایکل‌مان، نویسنده و کارگردان، ادامه حماسه جنایی محبوب خود را در ۹ آگوست در قالب رمانی با عنوان «مخمصه۲» منتشر می‌کند. این کتاب زندگی جنایتکار کارکشته، نیل مک کاولی (با بازی رابرت دنیرو) و کارآگاه وسواسی، ستوان وینسنت هانا (با بازی آل پاچینو) را قبل و بعد از وقایع فیلم او در سال ۱۹۹۵ دنبال می‌کند.

هنگامی که از پاچینو پرسیده شد که چه کسی می‌تواند نقش ستوان هانا را در یک اقتباس سینمایی بالقوه از این دنباله بازی کند، پاچینو پیشنهادی ارائه کرد که با تشویق شدید روبرو شد.

پاچینو جمعه شب در تئاتر یونایتد پالاس در واشنگتن هایتس منهتن گفت: «تیموتی شالامی». منظورم این است که او یک بازیگر فوق‌العاده است با ظاهر عالی.

به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ساخت این فیلم، جشنواره ترایبکا یک پنل پرسش و پاسخ برگزار کرد که در آن پاچینو و دنیرو سوپراستارهای قدیمی و همچنین آرت لینسون، تهیه‌کننده قدیمی، حضور داشتند. این گفتگو با مدیریت بیلگه ابیری، روزنامه نگار، با نمایش 4K از فیلم ۱۹۹۵ دنبال شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    خخخ خبر جانسوز
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    معلومه که باید تبلیغتو بکنه چون سفارش شدس. سوپراستار جدید یهودی (فامیلیش گویای یهودی بودنشه) بازی مزخرفشو در فیلم مزخرفتر تل ماسه با آن هجمه های تبلیغاتی بنگاه صهیونیستی هالیوود که آی این فیلم برتر سال هستو دیدم
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      2 0
      از نظر شما، هر کی یهودی باشه، فارغ از رفتارش، انسان خوبی نیست؟! چه منطقییی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس