کد خبر 1388964
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
اعتراف پزشک تیم ملی مصر؛ صلاح مقابل رئال مصدوم بود!

پزشک تیم ملی مصر در خصوص آسیب دیدگی صلاح پیش از بازی مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

به گزارش مشرق، تیم لیورپول بار دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شکست خورد و جام قهرمانی را از دست داد. آنها با فرماندهی صلاح امیدوار بودند، انتقام شکست سال ۲۰۱۸ را از کهکشانی‌ها بگیرند ولی بار دیگر زمین‌گیر شدند و مقابل مادرید یک شکست دیگر را تجربه کردند.

محمد صلاح که پیش از فینال به شدت برای رئالی‌ها کُری خوانده بود، در فینال اصلا خوب کار نکرد و نتوانست مانع شکست تیمش شود.

اعتراف پزشک تیم ملی مصر درمورد صلاح

پس از گذشت ۲۰ روز از فینال لیگ قهرمانان اروپا، پزشک تیم ملی مصر در خصوص آمادگی محمد صلاح صحبت کرد و مدعی شد که ستاره مصری در آن بازی با مصدومیت وارد میدان شد. این بازیکن در فینال جام حذفی مقابل چلسی مصدوم شده بود و با آسیب دیدگی مقابل رئال وارد زمین شد.

پزشک تیم ملی مصر گفت: آسیب دیدگی صلاح در بازی مقابل چلسی در فینال جام حذفی از ناحیه عضلانی بود. او با این حال طی ۱۴ روز بعد هم مقابل ولوز در لیگ برتر بازی کرد  و هم در دیدار مقابل رئال مادرید در ترکیب اصلی قرار گرفت.

وی ادامه داد: وقتی به آمار نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که او دومین بازیکن این فصل لیورپول در زمینه بازی کردن است. ما حواسمان به بازیکنمان است و لیورپول به ما گفت که صلاح درد می کشد و ۱۰۰ درصد آماده بازی نیست. با این حال سوال پیش می‌آید که چطور او مجبور شده و خواسته بازی کند.

اعتراف پزشک تیم ملی مصر درمورد صلاح

صلاح در این فصل ۵۱ بازی برای لیورپول انجام داده و در ۴۵ مسابقه در ترکیب اصلی قرار داشته است. او ۱۵ بازی برای تیم ملی مصر نیز انجام داد و در ۷ بازی کشورش در جام ملت‌های آفریقا تمام و کمال بازی کرد و در نهایت مغلوب سنگال در فینال شد. او ۶۶ بازی در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ انجام داد که رقم بسیار زیادی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    1 0
    عین اهو تو فینال می دوید . کدوم آسیب دیدگی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس