سازمان اطلاعات عراق از دستگیری یکی از سران داعش خبر داد

سازمان اطلاعات عراق اعلام کرد که توانسته مسئول حمل و نقل و پشتیبانی لجستیکی داعش در استان دیالی در شرق عراق را دستگیر کند.

به گزارش مشرق، سازمان اطلاعات عراق (وابسته به وزارت کشور عراق) امروز (شنبه) از دستگیری مسئول حمل و نقل و پشتیبانی لجستیکی گروهک تکفیری داعش در استان دیالی واقع در شرق عراق خبر داد.

سازمان اطلاعات عراق در اطلاعیه کوتاه خود در توئیتر گفته است که نام وی «ابو مریم» و از خطرناک‌ترین تروریست‌ها در استان استان دیالی عراق محسوب می‌شود که نیروهای امنیتی در یک عملیات ویژه و بر اساسی کار اطلاعاتی دقیق توانسته‌اند او را به دام بیاندازند.

سازمان اطلاعات عراق از دستگیری یکی از سران داعش خبر داد +عکس

در ادامه این بیانیه آمده است که فرد دستگیر شده نیز در خلال تحقیقات به ارتباط خود با مسئول نظامی داعش در منطقه «جبال حمرین» و «جلولاء» و اقداماتش در راستای تأمین لجستیکی این گروهک تروریستی اعتراف کرده است.

در ابتدای ماه جاری میلادی نیز سازمان اطلاعات عراق از دستگیری ۱۴ عضور گروهک داعش از جمله چند فرمانده این گروهک در بغداد خبر داده بود.   به گفته سرویس اطلاعات عراق، در بین افراد بازداشتی باید به سرکرده‌های ارشدی مانند «ابو سفانة»، «ابو عمر» و «ابو مصعب» اشاره کرد. این افراد در جریان چند کمین بازداشت شدند.

پیش از آن نیز معاون اطلاعات الحشد الشعبی نیز اعلام کرده بود که توانسته مسئول نیورهای خارجی داعش را در شمال بغداد دستگیر کند. در ۲۴ خرداد ماه نیز نیروهای امنیتی عراق با کمک نیروی هوایی این کشور، یک مخفیگاه عناصر داعش را در صلاح الدین هدف قرار دادند که در پی آن، هشت سرکرده داعشی کشته شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    درود
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    فقط اعدام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس