سامانه استعلام تأییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد راه اندازی شد

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی سامانه استعلام تأییدیه تحصیلی دانش آموختگان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش مشرق،  دکتر معصومه طباطبایی با اعلام این خبر افزود: با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه، سامانه استعلام تأییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://estelam.iau.ir راه اندازی شد.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از رونمایی سامانه استعلام تأییدیه تحصیلی دانش آموختگان این دانشگاه در جلسه هیأت رئیسه و با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

وی با تأکید بر اینکه تنها مرجع پاسخ رسمی الکترونیکی و استعلام تأییدیه دانشنامه های صادره از سوی دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه فوق است، ادامه داد: کلیه سازمان ها و نهادها، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و شرکت های خصوصی می توانند جهت دریافت کد دسترسی به سامانه یاد شده با مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مکاتبه کنند.

وی افزود: راه اندازی این سامانه یکی از اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی برای مقابله با افراد و شرکت های سودجو و فرصت طلبی است که تحت عناوین مختلف اقدام به تبلیغ مدارک جعلی می کنند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: تنها راه اخذ مدرک معتبر از دانشگاه آزاد اسلامی، ورود به دانشگاه از طرق مورد تایید سازمان سنجش و آموزش کشور و صدور سند پذیرش از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه و ادامه تحصیل در واحدهای دانشگاهی است.

وی همچنین از بهره برداران مدارک تحصیلی خواست تا پس از ارائه مدرک توسط افراد حتما جهت استعلام تاییدیه مدارک تحصیلی اقدام کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس