کد خبر 1388196
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
انتقاد تند طباطبایی از اسکوچیچ؛ او نمی‌تواند حق خودش را بگیرد چه برسد به گرفتن امکانات

دروازه‌بان اسبق تیم‌ ملی فوتبال کشورمان از عملکرد اسکوچیچ و وضعیت تیم انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، هادی طباطبایی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان، عنوان کرد: بحث مدیریتی در فوتبال بحث یکی دو روز نیست چون این موضوع در دو دهه گذشته بود که فوتبال به اینجا رسیده است. در سال‌های گذشته مگر فوتبال امکانات خوب داشت و مگر مربیان داد و فغان نداشتند که چرا امکانات نیست؟

این دروازه‌بان اسبق تیم‌ ملی فوتبال کشورمان، خاطرنشان کرد: مربیان ما در گذشته به خاطر قرارداد خوبی که داشتند برای گرفتن امکانات تلاش می‌کردند اما تفاوت با این دوره این است مربی ما این دوره حرفی برای گفتن ندارد چون خود او هم از وضعیت پرداخت‌های خودش و پروازهایش ناراضی است پس چطور می‌تواند برای امکانات بجنگد؟ از ابتدا قرارداد با این مربی مشکل داشته است.

وی یادآور شد: من به شدت دنبال بهبود کیفیت هستم که می‌تواند بهبود این وضعیت باشد اگر نه باید فکری کنیم. ما نتوانستیم کیفیت فردی بازیکنان را بهبود ببخشیم و به کیفیت خوب تیمی تبدیل کنیم. متاسفانه بازیکنان در حال از دست دادن کیفیت انفرادی هستند. برد و باخت فقط مهم نیست مهم این است که کیفیت تیم باید خوب باشد.

وی در پاسخ به این سوال که ما توان جذب مربی بزرگ نداشتیم و در آن مقطع اسکوچیچ کار را در دست گرفته، تصریح کرد: ما ۲ بحث داریم؛ یکی بحث نتیجه و یکی بحث کیفیت فنی اینکه این تیم رشد کرده یا نه. ما مقابل تیم‌های درجه ۲-۳ آسیا بازی کردیم هر چند مقابل این تیم‌ها در زمان ویلموتس هم نتیجه نگرفتیم.

بیشتر بخوانید:

توصیه مربی پرسپولیسی به اسکوچیچ

طباطبایی که ارتباط تصویری با برنامه ورزش و مردم داشت، خاطرنشان کرد: می‌گویند بچه‌های ما مرد روزهای سخت هستند اما از این موضوع خوب استفاده نمی‌کنیم، این موضوع را باید برای جام جهانی بگذاریم که به دور بعد صعود کنیم‌. این روزهای سخت از زمان اسکوچیچ مطرح شد. من نقش مربی را منکر نمی شوم اما انگیزه‌ای که در آن مقطع داشتیم الان از زمان حضور اسکوچیچ نمی‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی به شوک نیاز دارد، گفت: شوک اسمش روی آن است یعنی کوتاه مدت، بعد باید ببینیم آیا مربی می‌تواند این شوک را به نتیجه بلند مدت تبدیل کند یا خیر؟ ما این شوک را ندیدیم و شاید نیاز باشد این شوک را بدهیم. یا این موضوع با مجموعه فعلی می شود اگر نه فکری کنیم.

وی اشاره‌ای به بردهای ایران مقابل تیم‌های ضعیف آسیا داشت و عنوان کرد: ما مقابل تیم‌های درجه ۲-۳ بازی کردیم؛ عراق ضعیف‌ترین تیم‌ چند سال اخیر بود و امارات هم همین طور. تنها بازی مهم ما مقابل کره بود که یک باختیم دادیم یک تساوی‌. در آن زمان که باید انتخاب درستی انجام می شد، نشد. من گفته بودم بهترین زمان بود که از مربیان داخلی استفاده کنیم و مطمئنا می‌توانستند چون کل کشور بسیج شده بودند تیم ملی به جام جهانی صعود کند.

دروازه‌بان اسبق استقلال با بیان اینکه بازیکنان ما از نظر روحی شرایط خوبی ندارند و چهره‌های آنها مشخص است که تحلیل رفته‌اند، تصریح کرد: شرایط خوب نیست اما وقتی از بازیکنان مصاحبه می‌کنیم و می‌پرسیم نظر شما درباره مربی چیست مجبور است حمایت کند، ما بازیکنان را با این شرایط به جان هم می‌اندازیم. نیاز داریم کسی سرمربی باشد که از ظرفیت‌ها استفاده کند. من همه رفتارهای کی‌روش را تایید نمی‌کنم در آن زمان هم مشکل پرداختی و امکانات وجود داشت اما کی‌روش به خاطر وضعیتی که داشت با داد و بیداد امکانات را می‌گرفت اما اسکوچیچ حتی توان ندارد حق خودش را بگیرد. ما نمی‌توانیم از توان بازیکنان‌مان استفاده کنیم و این توان لحظه به لحظه تحلیل می‌رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    0 0
    خخخه تا دیروز با همین تیم ها به مشکل خورده بودید الان زبان در اوردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس