کد خبر 1388140
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
فلسطین

وزارت بهداشت فلسطین از کشته شدن سه جوان فلسطینی و زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر بر اثر شلیک نظامیان صهیونیستی به یک خودرو در جنین خبر داد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری "معا" از فلسطین اشغالی به نقل از منابع محلی  گزارش داد نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی سحرگاه روز جمعه با یورش به شرق جنین ، به سمت یک خودروی فلسطینی حامل این  ۳ جوان فلسطینی تیراندازی کردند که هرسه این نفر در دم به شهادت رسیدند.

براساس این گزارش سه جوان ترور شده  یوسف ناصر صلاح ۲۳ ساله، لیث صلاح ابوسرور ۲۴ ساله و براء کمال لحوح ۲۴ ساله نام داشتند.

بیشتر بخوانید:

منابع محلی همچنین گزارش دادند در پی این یورش، درگیری های شدیدی در این منطقه صورت گرفت که در جریان آن و بر اثر شلیک سربازان اسرائیلی  ۱۰ نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

اشغالگران اسرائیلی همچنین با یورش به منزل شهروند فلسطینی موسی العجاوی در بخش شرقی جنین ، اقدام به تفتیش خانه و وسایل آن کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    0 0
    ترکیه حمایت میکند، اسرائیل جنایت میکند. ترکیه از یک طرف ادعای اسلام میکنه و پناهندگان حماس رو اخراج میکنه و از طرف دیگه از جان صهیونیست ها هم دفاع میکنه. در گذشته به این کار نفاق و به بانی اون منافق میگفتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس