کد خبر 1388043
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
رئیسی: تشکل‌های دانشگاهی باورمند به انقلاب ظرفیتی ارزشمند برای نظام هستند

معاون استاندار تهران از سفر رئیس جمهور به شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در روز شنبه ۲۸ خردادماه خبر داد.

به گزارش مشرق، سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی و رئیس شورای اطلاع رسانی استانداری تهران با اشاره به سفر رئیس‌جمهور اظهار کرد: شنبه ۲۸ خردادماه رئیس جمهور به اتفاق هیات همراه سفری به  دیار ۱۵ خرداد، شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک خواهند داشت. 

وی ادامه داد: در این‌ سفر ریاست جمهور از برخی پروژه های مهم این سه شهرستان بازدید خواهد داشت. همچنین جلسه ای به منظور بررسی مسائل، مشکلات و نیازمندی های مختلف شهرستان های ورامین ،پیشوا و قرچک با حضور رئیس جمهور، هیات همراه، استاندار تهران و برخی مسئولان استانی و شهرستانی تشکیل خواهد شد. 

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران عنوان کرد: اخیرا مصوباتی جامع و کامل برای تمامی شهرستان های استان تهران ، با حضور ریاست جمهور در شورای اداری استان تهران مطرح و مصوب شده است لکن با حضور رییس جمهور در این سه شهرستان، علاوه بر آن مصوبات کلی، مصوباتی هم برای رفع برخی مشکلات ویژه این سه شهرستان به تصویب خواهد رسید.

جوهری افزود: حجت الاسلام رئیسی پیش از این سفر، به شهرستان های پردیس، شهریار، ملارد و قدس نیز سفر داشته اند و در فرصت های آتی به سایر شهرستان های استان‌تهران نیز سفر خواهند داشت. 

گفتنی است پیش از این سفر، چندین نشست کارشناسی در استانداری تهران و نهاد ریاست جمهوری برای بررسی اولیه مشکلات برگزار شده است و اقدامات کارشناسی صورت پذیرفته است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    0 1
    دلار رو چند کردی ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس