کد خبر 1387909
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
شهریار بمب جدید؛ «مغانلو» به پرسپولیس باز می‌گردد؟

در شرایطی که چند بازیکن سپاهان از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شدند،‌ حالا بهترین گلزن زردپوشان نیز ممکن است از این تیم جدا شود و به پرسپولیس بازگردد.

به گزارش مشرق،‌ تیم فوتبال سپاهان در حال حاضر روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد چرا که پس از پایان لیگ بیست و یکم ابتدا محرم نویدکیا اعلام کرد که به خاطر برخی مشکلات شخصی نمی‌تواند هدایت زردپوشان را ادامه دهد.

پس از آن هم نفراتی مانند دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی به پرسپولیس پیوستند. سجاد شهباززاده در آستانه عقد قرارداد با استقلال قرار دارد و یاسین سلمانی دیگر بازیکن کلیدی سپاهان است که در آستانه جدایی از جمع طلایی پوشان قرار دارد.

همچنین گئورگی گولسیانی نیز سومین سپاهانی است که ممکن است به پرسپولیس بیاید تا زردپوشان نفرات کلیدی خود را از دست دهند.

علاوه بر این نفرات حالا شنیده می‌شود که شهریار مغانلو بهترین گلزن ایرانی رقابت‌های لیگ برتر نیز در آستانه جدایی از سپاهان قرار دارد.

مغانلو فصل قبل با قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست اما ظاهرا این بازیکن نیز مذاکراتی را برای جدایی داشته تا حضور او در جمع طلایی‌پوشان نیز به خط پایان برسد.

گفته می‌شود این بازیکن از چند تیم کشورهای عربی پیشنهاد دارد و جزو بازیکنانی هست که در فهرست یحیی گل‌محمدی برای فصل بعد پرسپولیس نیز قرار دارد. با این حال باید دید که این بازیکن لژیونر شدن را انتخاب می‌کند یا به تیم سابق خود باز می‌گردد.

شهریار بمب جدید؛ «مغانلو» به پرسپولیس باز می‌گردد؟

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • zohreh IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    2 0
    الاستقلال بهترین مهاجم ها را بخرد اما پرسپولیس نتواند مغانلو و محمد عباس زاده را به خدمت بگیرد؟؟؟؟؟؟ چرا تمام صدا وسیما الاستقلالی باشند؟؟؟؟؟
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    1 0
    اشتباه به یک خائن دوبار اعتماد کرد این بازیکن‌الکی گنده ش کردن درجه دو هستش
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
      1 0
      گلزنم نیست و هوادار پوله. وسط فصل هر تیمی ۱ تومن بیشتر بده فورا میره. پرسپولیس با بدبختی امثال مغانلو و اسدی را از خارج میاره و بلافاصله میرن به تیم دیگه. یه بازیکن با تعصب مثل امیری؛ عالیشاه؛ ترابی؛ کمال میخواهیم!
  • فرهاد IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    0 1
    سپاهان به هیچ بازیکنی رضایت نامه نخواهد داد این بازی رسانه ای است البته پولهای بیت المالی که در کیسه پرسپولی سریخته شده هر بازیکنی ا هوایی میکند
  • zohreh IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    1 0
    تا پرسپ.لیس بازیگن گرفت الاستقلالی های حسود سوختند و اعتراص ها شروع شد توسط الاستقلال . اما الاستقلال 80% بازیکنهایش را حفظ کرده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس