تل آویو

وزارت انرژی رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز چهارشنبه توافقی در زمینه صادرات گاز میان تل‌آویو و اتحادیه اروپا به امضا خواهد رسید.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز در خبری فوری به نقل از وزارت انرژی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که امروز چهارشنبه توافقی در زمینه صادرات گاز میان این رژیم و اتحادیه اروپا به امضا خواهد رسید.

این در حالی است که روز گذشته (سه‌شنبه) «اورسولا فون درلاین» رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا با «کارن الهرار» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی، در اراضی اشغالی، دیدار وگفتگو کرده بود. موضوع این دیدار خرید گاز طبیعی از رژیم صهیونیستی اعلام شده بود.

کارن الهرار وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری در این باره نوشت: من شب گذشته با اورسولا فون درلاین رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا دیدار کردم، وی در این دیدار از من بدلیل تلاش پیگیرانه در زمینه فروش گاز طبیعی اسرائیل به قاره اروپا قدردانی کرد، به ویژه اینکه کشورهای اروپایی در شرایط کنونی با بحران جدی در زمینه انرژی روبرو هستند.

وی افزود: ما در ماه مارس گذشته کارگروه‌هایی برای رسیدن به توافق در زمینه فروش گاز طبیعی اسرائیل به اروپا، تشکیل داده بودیم.

کارن الهرار وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در ماه مه گذشته نیز در جریان یک کنفرانس خبری گفته بود: ما تلاش داریم به اروپا در زمینه تنوع بخشیدن به منابع تامین نیازهای گازی‌اش کمک کنیم. این رخداد همچنین فرصتی برای ما جهت صادرات بیشتر گاز طبیعی به جهان خواهد بود.

اورسولا فون درلاین رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا روز دوشنبه گذشته وارد اراضی اشغالی شده و با یائیر لاپید وزیر خارجه و نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دیدار و گفتگو کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مورخ ایرانی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    3 0
    مقام معظم رهبری گفته اند که اسراییل ان شاالله ۲۵ سال آینده را نخواهد دید!
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      3 0
      دقیقا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس