ایستگاه‌های مترو در کشورهای مختلف چگونه‌اند؟

ایستگاه‌های مترو در برخی کشورهای پیشرفته علاوه بر نماد توسعه به مراکز نمایان کننده‌ فرهنگ معماری و هنر کشورها تبدیل شده است و حتی بعضی از این ایستگاه‌ها در دنیا عملا تبدیل به موزه شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 0
    ایستگاه "سکو وسط" 2 مزیت عمده بر ایستگاه "ریل وسط" (مثل تهران) دارد. 1_مسافر اگر بخواهد در مسیر عکس حرکت کند کافیست فقط چند قدم روی سکو حرکت کند و قطار سمت مقابل را سوار شود و لازم نیست پله های زیادی را بالا و پایین برود تا به سکوی مقابل برسد (مثل تهران). 2_ بزرگترین مزیت ایستگاههای "سکو وسط" عدم احتمال خفگی و زیر دست و پا ماندن مسافران در مواقع ازدحام شدید است. وقتی متاسفانه چنین حادثه ای در ایستگاه دروازه دولت (یا ایستگاه تقاطعی دیگری) افتاد آن وقت احمق هایی که مترو تهران را با نهایت حماقت به حالت "ریل وسط" اجرا کردند توی سر خودشان خواهند زد. شعورش را نداری؟ لامشکل. از اون که از تو باهوش تره بپرس. معنی "شاورهم فی الامر" مگر غیر از اینه؟
  • AU ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    2 0
    از همه بهترین ایستگاه مترو در شهر تهران ایستگاه هفده شهریور است.
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 0
    متروی اهواز که یکی از طولانی ترین پروسه های ساخت مترو در ایران را تجربه می کند با گذشت بیش از ١٨ سال، پروژه نیمه کاره ماند و کاملاً متوقف شده و بیشتر تونل خط یک آن به زیر آب رفت. هیچ یک از مسئولان حکومتی و دولتی استان خوزستان تاکنون نتوانستند اختلاف بین پیمانکار و شهرداری را حل کنند و حاضر به پاسخگویی مردم هم نیستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس