کد خبر 1387104
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
بورس

در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۲۵۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۷۳ هزار و ۷۰۱ واحد قرار گرفت.

به گزارش مشرق، امروز سه شنبه (۲۴ خرداد) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد یک هزار و ۴۲۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۷۲ هزار و ۸۶۹ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۲۵۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۷۳ هزار و ۷۰۱ واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۷۹۲ واحد در ارتفاع ۴۲۹ هزار و ۹۵۲ واحدی ایستاد. سه نماد میدکو، فخوز و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. سابیک، خگستر و میدکو پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس هستند.

شاخص کل فرابورس هم با رشد ۸ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۴۳۰ واحدی قرار گرفت. بپاس، آریا و تجلی بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس  داشته‌اند. ددانا، فزر و تجلی پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس هستند.

در ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۸۲۸ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۷۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۳۸ واحد در ارتفاع ۴۳۰ هزار و ۱۹۸ واحدی ایستاد. سه نماد میدکو، فخوز و ومعادن سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص بورس هستند. سابیک، خگستر و شستا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۹۲ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۵۱۷ واحدی قرار گرفت. سه نماد بپاس، فغدیر و آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. ددانا، فزر و مدیریت پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    0 0
    روحانی جیب مردمو زد رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس