کد خبر 1386886
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ، بازار امین حضور تهران/ کسبه مشغول کاسبی‌اند + عکس و فیلم

علیرغم شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر تداوم اعتراضات خیابانی کسبه در تهران به موضوع مالیات مطرح است، مشاهدات میدانی حاکی است، بازار امین حضور تهران باز است و کسبه مشغول کاسبی اند.

به گزارش مشرق، روز گذشته حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از کسبه‌ لوازم خانگی و الکترونیکی در بازار امین حضور و جمهوری در اعتراض به افزایش مالیات، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند و خواستار پاسخگویی مسئولین نسبت به این مهم و چرایی افزایش هزینه‌های مالیاتی خود شدند که این تجمع در کمتر از یک ساعت تمام شد. بخشی از کسبه هم مغازه های خود را بسته بودند.  

البته تعدادی از سوءاستفادگان با حضور در این تجمع قصد رسیدن به اهداف خاص خود را داشتند که این موضوع با هوشیاری کسبه و حضور نیروی انتظامی به سرعت مدیریت شد.  

در حالی برخی در فضای مجازی شایعاتی را مبنی بر تداوم اعتراضات کسبه دامن می زنند که مشاهدات میدانی نشان می هد؛ مغازه های فروش لوازم خانگی در بازار امین حضور تهران امروز دوشنیه ۲۳ خرداد باز هستند و خرید و فروش طبق معمول ادامه دارد.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار ما،  در حال حاضر اکثر مغازه ها باز بوده و با وجود اتمام ساعت کاری کسبه همچنان معاملات در حال انجام است.

یکی از فروشندگان لوازم خانگی در باره ماجرای اعتراض روز گذشته می گوید: سامانه تجارت ایرادات بسیاری دارد و ما مدام به احتکار کالا محکوم می شویم، برای رفع این موضوع امروز درخواست رسمی خود را به وزارت صمت و اتاق اصناف ارسال کرده ایم تا این ایرادات برطرف شود.

کسبه بازار امین حضور مشغول کاسبی‌اند +عکس و فیلم

کسبه بازار امین حضور مشغول کاسبی‌اند +عکس و فیلم

کسبه بازار امین حضور مشغول کاسبی‌اند +عکس و فیلم

کسبه بازار امین حضور مشغول کاسبی‌اند +عکس و فیلم

کسبه بازار امین حضور مشغول کاسبی‌اند +عکس و فیلم

وی اضافه می کند: در بخش مالیات هم اعتراضاتی مطرح است که قرار شده بررسی های لازم برای حل این موضوع از سوی سازمان امور مالیاتی انجام شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    21 2
    فقط قشر حقوق بگیر حق اعتراض به مالیاتشو نداره ،باکلی درامد حاضر نیستن دوزار مالیات بدن
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      9 11
      مرگ بر آمریکا
    • DE ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      1 2
      مگر مالیات از جیبت میدی ؟ مالیات از بیت‌المال پرداخت میکنی صبح تا ظهر می‌روی سر کار با خیال آسوده با هزاران امتیاز که کارمندان مفت خور دارند کاسب شغل آزاد از صبح می‌رود تا آخر شب نه حق مسکن مثل تو دارد نه حق اولاد دارد مثل تو نه حق فراغت دارد مثل تو نه حق رفت و آمد ایاب ذهاب حق ناهار خوردنشون هم ساعت ۱ از بیت‌المال پرداخت می‌شود حق بازنشستگی حق بیمه از بیت‌المال حق وام مسکن حق زمین رایگان از بیت‌المال دها وام بدون ضامن و سود بسیار پایین بعضا بدون سود کلا صبح تا ظهر شماها سلطان هستید نه کارمند !!!! تازه این کارمندان سطح پایین است مدیران رده بالا تر که همه کارخونه دار شدند از بیت‌المال همه ثروتمند شدند بصورت دقیق واقعیت محض هست حالا جمع همه اینها آیا شما هزینه برق ادارتون پرداخت میکنید ؟ هزینه آب چطور هزینه گاز اداره تون چی هزینه کارگران ادارتون چی هزینه مواد اولیه ادارتون چی هزینه بیمه اداره تون و کارکنان ادارتون شمای مفت خور کارمند پرداخت میکنید ایام تعطیل در خانه هستی که نیستی در مسافرت هستی با پول بیت‌المال !! کاسب ولی سر کارش هست تعطیلی ندارد چون مثل تو از جیب مردم راحت صبح تا ظهر برایش واریز نمی‌کنند بدون هزینه همه این موارد در نظر بگیر که کاسب امتیازات حق بیسار بهمان تو رو نداره کاسب هزینه های اجاره مغازه اجاره انبار پول کارگر نگهبان داره که تو نداری و نمیدی بیمه کارگر ها و کارکنان بیمه خودش از جیب هزینه آب برق گاز تلفن بعلاوه مالیات شهرداری مالیات اتحادیه مالیات اداره مالیات هر ساله داره که تو هیچیش نداری و پرداخت نمیکنی راحت صبح تا ظهر یک سلطان واقعی هستی با حقوق و مزایا و بیمه و دهانت هم میشه باز است که حقوق تو اندازه پردرآمد ترین کاسبی ها نیست ۷۰ درصد کارمندان اضافه بار بیت‌المال هستند اگر شماها را اخراج کنند اینقدر چاپ پول صورت نمی‌گیرد دوم همیشه قیافه حق به جانب هم ندارید
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      2 0
      تنها مجازات موثر کسبه گران فروش مالیات نده نخریدن هست
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    12 0
    اینا کلیشون میلیاردرن دو زار مالیات نمیخوان بدن بعد کارمند که حقوقش دو زاره قبل از اینکه حقوقش واریز بشه مالیاتش کسر میشه! تازه اینا وقتی دلار بالا میره جنسی که با دلار قیمت پایین خریدنو با قیمت جدید دلار میفروشن ولی وقتی دلار میاد پایین قیمتاشونو تکون نمیدن! آخه چقدر پر رو؟!
  • محمدم IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    3 0
    احتمالا چون دایما احتکار می کنید
  • حامد IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    7 0
    ای کاش بازار امین حضور تعطیل می شد تا این بازار سراسر قاچاق دست از سر اقتصاد کشور برداره. تازه مالیات هم میخوان ندن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس