کد خبر 1386618
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از احتمال ثبت‌نام مجدد در نهضت ملی مسکن طی امسال خبر داد و گفت:در برخی مناطق با موانعی پیش‌بینی نشده مواجه شدیم.

به گزارش مشرق، خلیل محبت‌خواه یادآور شد: ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن با توجه به درخواست متقاضیان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه داشت و تلاش می‌کنیم پایان ماه جاری ( خرداد ۱۴۰۱) پالایش متقاضیان را به اتمام برسانیم

وی ادامه داد: در تهران و در شهرهای جدید پرند، هشتگرد و پاکدشت متقاضیان می‌توانستند ثبت نام کنند و در ویرایش جدید متقاضیان باید شهر مورد سکونت خود را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

۷۰ درصد زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شد

وی با اشاره به این‌که  حدود ۵.۵ میلیون نفر در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند، گفت: حدود ۴ میلیون نفر واجد شرایط نهضت ملی مسکن بودند، امیدواریم امسال مجددا زمینه ثبت نام متقاضیان را فراهم کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن طی امسال خبر داد و گفت: در برخی مناطق با موانعی پیش‌بینی نشده مواجه شدیم، اما سعی خواهیم کرد در برخی از شهرها امسال قطعا واحدی را افتتاح کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    همین هایی رو که ثبت نام کردید بسازید و تحویل بدید بقیه پیش کش
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    خخخ ما ثبت نام کردیم اون زمان سامانه می گفت که ساکنین شهر ری رودهن رو انتخاب کنند. بعد که انجام دادیم و گذشت از مهلتش، دیدیم که فرم جیم قرمزه بعد کلی پیگیری تازه فهمیدیم که باید پرندی رو انتخاب می کردیم که اون زمان اصلا تو لیست نبود. و جالب اینجاست که الان تو لیست شهرهای پیشنهادی اصلا رودهن نیست نزدیک 1 میلیون نفر رو اینجوری رد کردن دوباره ثبت نام کنیم که باز بازی در میارین متاسفانه وزارت راه پر شده از کارمندان بی انگیزه و کم کار
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    هنوز از ثبت نام شدگان قبلی خبری نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس