کارگرجم: استقلال نباید هیچ وقت معطل مربی و بازیکن بماند/ شناخت از تیم، برای پین یک امتیاز است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم بزرگ استقلال هیچ وقت نباید معطل مربی و بازیکن بماند.

به گزارش مشرق، اکبر کارگرجم، در خصوص شرایط خاص باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی جدید پس از جدایی فرهاد مجیدی اظهار داشت: باشگاه بزرگی مانند استقلال باید همیشه به فکر سرمربی تیم باشد. ممکن است نفر جدید هم بیاید و دوباره همین کار را تکرار کند. مدیریت باشگاه باید همیشه به فکر جایگزین باشد که اگر یک مربی یا حتی بازیکن رفت، تیم لطمه نخورد. تیم بزرگ استقلال هیچ وقت نباید معطل مربی و بازیکن بماند.

با مدیریت آجورلو استقلال به این قهرمانی رسید

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: به هرحال تصمیم گیری در مورد ماندن یا رفتن به خود مجیدی بستگی داشت. فوتبال حرفه‌ای همین است. او قهرمانی شیرینی را به دست آورد و به نظرم اگر می‌ماند بهتر بود. مجیدی جوان و آینده دار است. می‌توانست با دستیاران و کمک‌هایی که دارد دوباره تیم را به قهرمانی برساند. با اینحال با مدیریت خوب آجورلو مربی خوبی برای تیم انتخاب می‌شود. واقعا با مدیریت او تیم به این قهرمانی رسید.

مدافع سال‌های دور استقلال در مورد اینکه با شرایط فعلی، باشگاه و تیم دچار مشکلاتی شده‌اند، گفت: بهتر است کادرفنی را با حضور یک سرمربی خارجی که کارنامه خوبی دارد، به همراه مربیان ایرانی تشکیل بدهند. اگر خارجی هم نخواستند بیاورند به نظرم امیر قلعه‌نویی گزینه خوبی خواهد بود. البته جواد نکونام هم گزینه داخلی خوبی بود و کارنامه موفقی دارد.

بیشتر بخوانید:

سرمربیگری این استقلال ترسناک است

هواداران اجازه بدهند مدیریت در آرامش کار کند

وی در مورد فشارهای فضای مجازی روی گزینه‌های داخلی که سعی در منصرف کردن آن‌ها دارند و به این ترتیب کار باشگاه نیز سخت می‌شود، عنوان کرد: واقعا هم کار مشکل شده، برای تیمی که به این صورت قهرمان شده حاشیه سازی زیاد است و برخی سعی می‌کنند به تیم ضربه بزنند. به همین خاطر مدیریت باید خیلی مراقبت کند. هوادار نتیجه و بازی خوب می‌خواهد. هرکسی می‌آید زحمت خودش را می‌کشد.

وی افزود: هواداران باید اجازه بدهند مدیریت کار خودش را پیش ببرد و برای انتخاب سرمربی با آرامش کار کند. مدیران باشگاه خودشان حتما به این فکر هستند که انتخابی داشته باشند تا موفقیت فصل قبل تکرار شود. از طرفی مدیریت هم باید کارخودش را انجام بدهد و نباید به این مسائل فکر کند. پرونده این قهرمانی بسته شد و باید آن را فراموش کرد. الان باید به آینده فکر کنیم.

باید توقعات را متعادل کنیم

کارگرجم در خصوص انتظار تکرار قهرمانی و فشارهایی که به این خاطر روی مجموعه استقلال ایجاد می‌شود، گفت: در فوتبال نمی‌توانید چیزی را پیش بینی کنید. فرهاد مجیدی آمد، زحمت کشید و بدون شکست تیم را قهرمان کرد. دستش هم درد نکند اما آیا کسی فکر می‌کرد این اتفاق بیفتد؟ نتیجه در فوتبال قابل پیش بینی نیست. درست است که از تیم استقلال همیشه انتظار قهرمانی می‌رود اما بهتر است که هواداران هم توقعشان را متعادل کنند. نباید توقع را از تیم بالا ببریم. در این شکی نیست که باید به نظر هواداران احترام گذاشت اما انتظار و توقع هم حدی دارد. بیشتر از آن، باعث لطمه خوردن تیم می‌شود.

پیشکسوت استقلال مورد اینکه گفته می‌شود سرمربی شدن گابریل پین نیز یکی از گزینه‌های مورد نظر مدیریت باشگاه استقلال است، اظهار داشت:  انتخاب پین به عنوان سرمربی گزینه‌ خوبی است. او یکسال کار کرده، از تیم شناخت دارد و این برایش یک امتیاز است. البته در کنار این مسائل بحث مدیریت تیم هم مهم است. در کل باید ببینیم گزینه نهایی را به چه صورت انتخاب می‌کنند. امیدوارم امسال هم اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد و بازهم خوشحالی هواداران را ببینیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس