بازنشستگان

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه غیرعلنی برای بررسی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و آخرین وضعیت تامین نهاده های ضروری و کالاهای اساسی با حضور ۳ عضو کابینه خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس، اظهار داشت: این جلسه با حضور وزاری کار،رفاه و تامین اجتماعی و جهاد کشاورزی و نیز رئیس کل بانک مرکزی، آخرین وضعیت تامین کالاهای اساسی و نهاده های کشاورزی و نیز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بررسی می شود.

بیشتر بخوانید:

افزایش حقوق بازنشستگان ابلاغ شد

وی افزود: در این جلسه، اعضای کابینه در این جلسه گزارشی از اقدامات خود به نمایندگان ارایه خواهند کرد.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس همچنین گفت: پیش از شروع جلسه غیر علنی نیز به مناسبت ایام میلاد امام رضا (ع) مراسمی با حضور تعدادی از خدام حرم مطهر رضوی در مجلس برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    1 0
    سلام متاسفانه در پرداخت حقوق همه بازنشستگان کشوری مشکل وجود دارد.
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    1 0
    سلام متاسفانه در پرداخت حقوق همه بازنشستگان کشوری مشکل وجود دارد. 1- حکم حقوقی سال 1400 را که قانونی است و در دست همه بازنشستگان است را پرداخت تاکنون نکردند پاسخگو نیستند 2-حقوق با مدارک لیسانس را ثابت نگه داشتن و افراد با مدارک زیر دیپلم و دیپلم و فوق دیپلم را به بازنشستگان کشوری برابر ونزدیک نمودند ویارنه بازنشستگان کشوری با داشتن فرزندان بیکار را بدون بررسی قطع نمودند وبا اعتراض واریز نمودن قابل برداشت نیست و این را می گویند عدالت و برخورد بادب با مردمإ به نظر میرسد که سازمان برنامه و بودجه و وزارت رفاه و صندوق بازنشستگی کشوری باعدم رعایت قانون وضع شده مجلس و دولت در حال تحریک مردم و بازنشستگان کشوری هستند و یک سال هست پاسخگو نیستند وروز به روز تحریک پذیری شان برای بازنشستگان کشوری زیادتر می شود واحتمال تشنج عمومی در جامعه وجود دارد ما تابع ولایت فقیه هستیم به نظر میرسد که با عدم اجرای قانون واضح و مشخص در جال خراب کردن آقای رییس جمهور مردمی باشند لطفا اطلاع رسانی بفرمایید تا هر کس اسلام مردم ایران رهبری را دوست دارد مداخله قانونی وبه موقع نماید وبه نظر میرسد فردا دیر است تحقیق نمایند اقدام نمایند. تشکر
  • SG ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    0 0
    ان شاالله عادلانه مشکل رفع میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس